Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714920/
http://ipvid.org.ua/products/2012/article.php |
|
Title |
Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі
Проблема дифференцированного подхода в процессе обучения географии в психолого-педагогической литературе The problem of differentiated approach in the process of studying geography in psychological and pedagogical literature |
|
Creator |
Гончарова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
У статті проаналізовано різні погляди на проблему диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній та методичній літературі та їх основні похідні. В статье проанализированы разные взгляды на проблему дифференцированного подхода в процессе обучения географии в психолого-педагогической литературе и их основные составляющие. In the article different views on the problem of differentiation approach of geography teaching in psychological and pedagogical literature and their basic forms are analyzed. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714920/1/%D0%9F%D0%A1%D0%9F_2012.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2012) The problem of differentiated approach in the process of studying geography in psychological and pedagogical literature Проблеми сучасного підручника (12). ISSN 2411-1309 |
|