Запис Детальніше

Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714920/
http://ipvid.org.ua/products/2012/article.php
 
Title Проблема диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній літературі
Проблема дифференцированного подхода в процессе обучения географии в психолого-педагогической литературе
The problem of differentiated approach in the process of studying geography in psychological and pedagogical literature
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті проаналізовано різні погляди на проблему
диференційованого підходу у процесі навчання географії в психолого-педагогічній та методичній літературі та їх основні похідні.
В статье проанализированы разные взгляды на проблему
дифференцированного подхода в процессе обучения географии в психолого-педагогической литературе и их основные составляющие.
In the article different views on the problem of differentiation approach of geography teaching in psychological and pedagogical literature and their basic forms are analyzed.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714920/1/%D0%9F%D0%A1%D0%9F_2012.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2012) The problem of differentiated approach in the process of studying geography in psychological and pedagogical literature Проблеми сучасного підручника (12). ISSN 2411-1309