Запис Детальніше

Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг
 
Creator Капліна, Анна Сергіївна
 
Subject методичний підхід, підприємства готельного господарства, система, процес обслуговування, якість обслуговування.
 
Description Анотація. Мета статті полягає в дослідженні методичних підходів до оцінки якості готельних послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та
синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті
розглянуто питання технологічного процесу обслуговування на підприємствах готельного
господарства, удосконалено методику моделювання системи обслуговування готелів, запропоновано виокремлення таких процесів обслуговування в готелі, як прихований, затінений
і демонстраційний. Практична значущість результатів дослідження. У статті встановлено, що найвищий рівень якості обслуговування в готелях можливо досягти за рахунок
комплексного підходу.
 
Publisher Полтавський університет економіки і торгівлі
 
Date 2019-02-19T13:25:28Z
2019-02-19T13:25:28Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Капліна А.С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг. /А.С.Капліна.//Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – №1 (38): Економіка, організація і управління підприємством. – С.168 -173.
2409-6873.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6938
 
Language ua
 
Relation 74;2