Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг
|
|
Creator |
Капліна, Анна Сергіївна
|
|
Subject |
методичний підхід, підприємства готельного господарства, система, процес обслуговування, якість обслуговування.
|
|
Description |
Анотація. Мета статті полягає в дослідженні методичних підходів до оцінки якості готельних послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті розглянуто питання технологічного процесу обслуговування на підприємствах готельного господарства, удосконалено методику моделювання системи обслуговування готелів, запропоновано виокремлення таких процесів обслуговування в готелі, як прихований, затінений і демонстраційний. Практична значущість результатів дослідження. У статті встановлено, що найвищий рівень якості обслуговування в готелях можливо досягти за рахунок комплексного підходу. |
|
Publisher |
Полтавський університет економіки і торгівлі
|
|
Date |
2019-02-19T13:25:28Z
2019-02-19T13:25:28Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Капліна А.С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг. /А.С.Капліна.//Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – №1 (38): Економіка, організація і управління підприємством. – С.168 -173.
2409-6873. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6938 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
74;2
|
|