Запис Детальніше

Організація просування продукту на ринку страхових послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація просування продукту на ринку страхових послуг
Organization of product promotion in the market of insurance services
 
Creator Кучеренко, Д.Ю.
 
Subject страховий продукт
страхова компанія
страхові послуги
страхування спортсменів
insurance product
insurance company
insurance services
insurance of athletes
 
Description Метою роботи роботи є аналіз науково-методичних засад просування страхових продуктів та розробка практичних рекомендацій щодо виходу страхової компанії на цільові клієнтські сегменти за умов набуття визначальної ролі нетрадиційних каналів реалізації послуг фінансових установ.
Для досягнення зазначеної
мети було поставлено і вирішено наступні
завдання:
- визначена теоретичні основи поняття страхового;
- досліджено стратегії та методи просування страхових послуг страховика;
- виконано аналіз вітчизняного страхового ринку;
- проведено аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Європейський страховий альянс» ;
- запропоновані практичні маркетингові рекомендацій щодо просування страхового продукту на цільовому сегменті.
Практичне значення дипломної роботи полягає в тому, що розроблені документи можуть бути використані в практичної діяльності ПрАТ «Європейський страховий альянс».
The purpose of the work is to analyze the scientific and methodical principles of advancement of insurance products and to develop practical recommendations for the exit of the insurance company to the target customer segments in case of becoming a determining role of non-traditional channels for the implementation of services of financial institutions.
To achieve this
The goals were set and the following were resolved
task:
- defined theoretical basis of the concept of insurance;
- strategies and methods of advancement of insurer insurance services are investigated;
- analysis of the domestic insurance market;
- analysis of marketing activity of PJSC "European Insurance Alliance";
- Proposed practical marketing recommendations for promotion of the insurance product on the target segment.
The practical significance of the thesis is that the documents developed can be used in practical activities of PJSC "European Insurance Alliance".
 
Date 2019-02-19T20:42:20Z
2019-02-19T20:42:20Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8432
 
Language uk