Запис Детальніше

Основи теорії і практики логодидактики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714740/
 
Title Основи теорії і практики логодидактики
Fundamentals of the theory and practice of logodidactics
 
Creator Тарасун, В.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи. Представлено традиційний і новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, визначено провідні та основні причини труднощів у їхньому навчанні. Викладено зміст і методи інтенсифікації процесу навчання: розвиток сукцесивно-симультанних синтезів, формування навчальних здібностей, застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення, урахування провідного когнітивного стилю дитини.
Підручник адресується студентам і аспірантам, а також вчителям, логопедам і психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей як з особливостями в психофізичному розвитку, так і з нейротиповим розвитком. Застосування спеціальних методик, представлених у підручнику, сприятиме запобіганню виникнення у дітей шкільної неуспішності.
Підручник є кориснимупідготовці вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
In the textbook on the level of modern correctional pedagogy and special psychology, the general issues of logodidactics are covered. The contents of modern educational models, their principles, forms and methods are revealed. The main and main causes of difficulties in their education are determined. The content and methods of intensification of the learning process are described: the development of succession-symmetries synthesis, formation of educational abilities, the use of non-traditional methods of teaching written speech, taking into account the leading cognitive style of the child.
 
Publisher Каравела
 
Date 2017
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714740/1/%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%94%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90.%202017.pdf
Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513 <http://orcid.org/0000-0002-4193-6513>) (2017) Fundamentals of the theory and practice of logodidactics Каравела, м. Київ, Україна. ISBN 978-996-222-3991-2