Освітні стандарти у рецепціях зарубіжних учених
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714753/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3288 |
|
Title |
Освітні стандарти у рецепціях зарубіжних учених
Educational standards at the reception of foreign scientists |
|
Creator |
Локшина, Олена Ігорівна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Розкрито, що в умовах стандартизації, яка характеризує сучасний розвиток систем освіти багатьох країн світу, відбувається подальша розбудова концепту освітнього стандарту, який характеризується багатовимірністю інтерпретацій. Важливий напрям пошуків у царині стандартизації характеризуються деталізацією освітніх стандартів (стандарт змісту, стандарт досягнень, стандарт можливостей для навчання) та інструментів для вимірювання рівня їх опанування учнями.
It is disclosed that under conditions of standardization, which characterizes the modern development of educational systems of many countries of the world, further development of the concept of educational standard, which is characterized by a multiplicity of interpretations, is further developed. An important area of research in the area of standardization is characterized by a detailed elaboration of educational standards (standard of content, standard of achievements, possibilities to learn standards) and tools for measuring the level of their mastery by students. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714753/1/Tezy%20book_PC%202015-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-64-65.pdf
- Локшина, Олена Ігорівна (2015) Educational standards at the reception of foreign scientists In: Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст: матеріали наук.- практ. семінару (Київ, 11 червня 2015 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 127-128. |
|