Запис Детальніше

Дослідження стану навчання синтаксису складного речення в 9 класі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714988/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title Дослідження стану навчання синтаксису складного речення в 9 класі
Study of the state of training syntax of complex sentences in the 9th grade
 
Creator Ярмолюк, Алла Володимирівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У тезах представлено основні результати аналізу стану навчання дев’ятикласників синтаксису складного речення, зокрема, з’ясовано основні причини недостатньої сформованості в них синтаксичної компетентності. Виділено й схарактеризовано критерії оцінювання рівня синтаксичної компетентності учнів 9 класів для створення методики навчання синтаксису й пунктуації з урахуванням сучасних підходів.
The thesis presents the main results of the analysis of the state of teaching the nineteenths of the syntax of the complex sentence, in particular, the main causes of insufficient formation of syntactic competence in them are determined. The criteria for assessing the level of syntactic competence of the 9th grade students for the creation of a methodology for syntax and punctuation taking into account modern approaches are highlighted and characterized.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714988/1/%D0%A2%2016.pdf
- Ярмолюк, Алла Володимирівна (2016) Study of the state of training syntax of complex sentences in the 9th grade In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН У НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 160-161.