Спостереження над мовою прози М. Стельмаха під час вивчення складного речення
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714990/
|
|
Title |
Спостереження над мовою прози М. Стельмаха під час вивчення складного речення
Observation over the language of M. Stelmakh's prose while studying a complex sentence |
|
Creator |
Ярмолюк, Алла Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті розкрито особливості компетентнісного підходу до навчання мови в загальноосвітній школі; визначено умови реалізації його під час вивчення синтаксису в 9 класі. Схарактеризовано систему комплексних вправ із синтаксису складного речення, яку розроблено відповідно до дібраних критеріїв і спрямовано на формування компетентної мовної особистості. Представлено зразки вправ, що містять тексти з творів М. Стельмаха, завдання до них.
The article reveals peculiarities of the competent approach to language learning in a comprehensive school; the conditions for its realization during the study of syntax in the 9th grade are determined. The system of complex exercises from the complex sentence syntax is described, which is developed according to selected criteria and aims at forming a competent linguistic personality. Examples of exercises containing texts from the works of M. Stelmakh, tasks to them are presented. |
|
Publisher |
ТОВ «Нілан-ЛТД»
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714990/1/%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Ярмолюк, Алла Володимирівна (2017) Observation over the language of M. Stelmakh's prose while studying a complex sentence Михайло Стельмах у новітніх парадигмах наукового знання: збірник матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. конф., присв. 105-річчю від дня народження письменника. pp. 231-235. |
|