Запис Детальніше

Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої школи багатопрофільного ліцею

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714944/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884
 
Title Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої школи багатопрофільного ліцею
Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Відповідно до теми дослідження проаналізовано сучасні підходи до створення та функціонування моніторингової системи оцінювання рівня сформованості предметних компетентностей учнів старшої школи. Подано результати експериментального дослідження оцінювання рівня сформованості предметних біологічних компетентностей старшокласників багатопрофільного ліцею.
According to the research theme, modern approaches to the creation and functioning of a monitoring system for assessing the level of formation of senior school students' subject competences are analyzed. The results of an experimental study on evaluation of the level of senior students' subject biological competencies in a multi-discipline lyceum are presented.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714944/1/Anotovani2015-pages-132-133.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2015) Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 132-133. ISBN 978-966-644-398-5