Запис Детальніше

Реалізація актуальних підходів у системі навчання української мови учнів 8-9 класів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714963/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884
 
Title Реалізація актуальних підходів у системі навчання української мови учнів 8-9 класів
Implementation of relevant approaches in the Ukrainian language learning system students of grades 8-9
 
Creator Бондаренко, Неллі Володимирівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Акцентовано увагу на викликах інформаційного перевиробництва й суцільної комп’ютеризації та їх негативних наслідках для мовної освіти. Це кліковість мислення, оперування готовими смислами, віртуалізація спілкування, захоплення компіляцією, втрата навичок писемного мовлення, зниження грамотності. Обґрунтовано оптимальний шлях уникнення цих негативних тенденцій – текстоцентричну систему навчання синтаксису української мови у 8–9 класах, засновану на компетентнісному, особистісно орієнтованому та діяльнісному підходах.
The emphasis is placed on the challenges of information re-production and solid computerization and their negative consequences for language education. This is the clique of thinking, the operation of ready-made meanings, the virtualization of communication, the capture of compilation, the loss of written speech skills, the decline of literacy. The optimal way of avoiding these negative tendencies is substantiated - the text-centric system of learning the syntax of the Ukrainian language in grades 8-9 based on competent, personally oriented and active approaches.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714963/1/T%202015.pdf
- Бондаренко, Неллі Володимирівна (2015) Implementation of relevant approaches in the Ukrainian language learning system students of grades 8-9 In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 207-208.