Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714968/
|
|
Title |
Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект
Teaching the Ukrainian language in a modern comprehensive school: an emotional aspect |
|
Creator |
Голуб, Ніна Борисівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Автор розглядає особливості емоційного компонента процесу навчання української мови в школі, аналізує праці психологів, лінгвістів, педагогів, акцентуючи увагу на суті, функціях і значенні емоцій; окреслює дослідницькі межі проблеми емоцій для різних галузей науки, наголошує на важливості формування емоційного інтелекту учнів, привертає увагу до порад учених, що скеровують роботу вчителя і сприяють пошуку правильних способів розв’язання проблем, пропонує фрагменти роботи з текстом, спрямовані на посилення емоційного складника комунікативної компетентності учнів. Автор доводить, що процес комунікації має задовольняти не лише інформаційні потреби мовців, але й формувати відчуття задоволення/невдоволення, відчуття щастя, радості від спілкування. Уміти домінувати, визначати свої емоційні стани – один із кроків до порозуміння. З уведенням до навчальної програми жанрів мовлення відкриється багато цікавих аспектів цієї проблеми для дослідження лінгводидактиків. The author considers the peculiarities of the emotional component of the Ukrainian language learning process at school, analyzes the work of psychologists, linguists, and educators, emphasizing the essence, functions and meaning of emotions; outlines the research boundaries of the emotional problem for different branches of science, emphasizes the importance of forming the emotional intelligence of students, draws attention to the advice of scientists who direct the work of the teacher and promote the search for the right ways to solve problems, offers fragments of work with the text, aimed at strengthening the emotional component of the communicative competence of students. |
|
Publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714968/1/%D0%95%D0%BC%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82.pdf
- Голуб, Ніна Борисівна (2016) Teaching the Ukrainian language in a modern comprehensive school: an emotional aspect Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (20). pp. 295-302. |
|