Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands
Інноваційна компонента стратегії конкурентоспроможності глобальних брендів |
|
Creator |
Shvidanenko, Oleg
Швиданенко, Олег Анатолійович Швыданенко, Олег Анатольевич Gurova, Iuliia Гурова, Юлія Сергіївна Гурова, Юлия Сергеевна Busarieva, Tatiana Бусарєва, Тетяна Геннадіївна Бусарева, татьяна Геннадьевна |
|
Subject |
339.944:[339.137:005.342]
|
|
Publisher |
Чернігівський національний технологічний університет
|
|
Date |
2019-02-22T09:14:22Z
2019-02-22T09:14:22Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Shvidanenko O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся : зб. наук. пр. / Чернігів. нац. технолог. ун-т ; [редкол.: Л. О. Коваленко (голова) та ін.]. – Чернігів, 2018. – № 2, ч. 2. – С. 198–204.
2410-9576 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27313 |
|
Language |
en
|
|