Запис Детальніше

Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands
Інноваційна компонента стратегії конкурентоспроможності глобальних брендів
 
Creator Shvidanenko, Oleg
Швиданенко, Олег Анатолійович
Швыданенко, Олег Анатольевич
Gurova, Iuliia
Гурова, Юлія Сергіївна
Гурова, Юлия Сергеевна
Busarieva, Tatiana
Бусарєва, Тетяна Геннадіївна
Бусарева, татьяна Геннадьевна
 
Subject 339.944:[339.137:005.342]
 
Publisher Чернігівський національний технологічний університет
 
Date 2019-02-22T09:14:22Z
2019-02-22T09:14:22Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Shvidanenko O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся : зб. наук. пр. / Чернігів. нац. технолог. ун-т ; [редкол.: Л. О. Коваленко (голова) та ін.]. – Чернігів, 2018. – № 2, ч. 2. – С. 198–204.
2410-9576
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27313
 
Language en