Запис Детальніше

Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК
The modern trends of the marketing activities ecologization of MNC
Современные направления экологизации маркетинговой деятельности ТНК
 
Creator Євдоченко, Олена Олександрівна
Yevdochenko, Olena
Евдоченко, Елена Александровна
Чала, Н. В.
Chala, N. V.
 
Subject екологічний маркетинг
екологізація маркетингової діяльності
транснаціональні корпорації
environmental marketing
ecologization of marketing activities
multinational corporations
экологический маркетинг
экологизация маркетинговой деятельности
транснациональные корпорации
339.9:334.726
 
Description У статті визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій та технології екологічного маркетингу, які застосовуються при розробці товару, його виробництві, пакуванні, процесі постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями.
The basic directions of marketing activities ecologization of transnational corporations
are defined, the tools and technologies of environmental marketing which apply from the product development, its production, packaging, delivery chains to the recycling process are generalized, the practical application of ecological principles of transnational corporations are illustrated in the article.
В статье определены основные направления экологизации маркетинговой деятельности транснациональных корпораций, обобщены инструменты и технологии экологического маркетинга, которые применяются с момента разработки товара, его производства, упаковки, процесса поставки до утилизации, проиллюстрировано практическое внедрение экологических принципов транснациональными корпорациями.
 
Publisher Чернігівський національний технологічний університет
 
Date 2019-02-22T09:33:17Z
2019-02-22T09:33:17Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Євдоченко О. О. Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся : зб. наук. пр. / Чернігів. нац. технолог. ун-т ; [редкол.: Л. О. Коваленко (голова) та ін.]. – Чернігів, 2015. – № 3. – С. 159–164.
2410-9576
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27315
 
Language uk