Запис Детальніше

Роль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємства

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємства
 
Creator Соколова, Л. В.
Шальопа, А. С.
 
Subject лояльність споживачів
ефективна діяльність підприємства
 
Date 2019-02-22T11:20:20Z
2019-02-22T11:20:20Z
2016
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Соколова Л. В. Роль оцінки лояльності споживачів у забезпеченні ефективної діяльності підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Матеріали І Міжнар. наук.-техн. конф. : «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» (Харків, 16-20 травня 2016 р.). – Харків : ХНУРЕ. – 2016. – С. 158-159.
978‐966‐659‐216‐6
https://docplayer.net/87410097-Tezisy-dokladov-1-y-mezhdunarodnoy-nauchno-tehnicheskoy-konferencii-poligraficheskie-multimediynye-i-webtehnologii.html
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7890
 
Language uk
 
Publisher ХНУРЕ