Критерії готовності педагогічних працівників до стандартизації професійної підготовки молодших спеціалістів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714762/
https://jrnls.ivet.edu.ua/index.php/3/issue/view/48/TMPO13 |
|
Title |
Критерії готовності педагогічних працівників до стандартизації професійної підготовки молодших спеціалістів
Vocational education: conceptual foundations of standardization junior specialists training Критерии готовности педагогических работников к стандартизации профессиональной подготовки младших специалистов |
|
Creator |
Каленський, А.А.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 69 Building (construction) trade. Building materials. Building practice and procedure |
|
Description |
Реформа освіти зорієнтована на децентралізацію, а освітні стандарти є основою безперешкодного та ефективного переходу до децентралізованої моделі системи освіти. Метою даної статті є визначення критеріїв готовності педагогічних працівників до стандартизації професійної підготовки молодших спеціалістів. Готовність педагогічних працівників до реалізації освітніх цілей, регламентованих освітніми стандартами – це їх здатність розробляти педагогічні технології досягнення унормованих завдань, діагностики результатів навчання в когнітивній, ціннісно-мотиваційній та психомоторних сферах особистості студента. Об’єктивною матеріалізованою ознакою, за допомогою якої оцінюється ступінь досягнення такої готовності на модульно-компетентнісній основі є: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісний критерії. Резюме. У статті уточнено зміст поняття готовності педагогічного працівника навчального закладу до стандартизації професійної підготовки молодших спеціалістів у коледжах і технікумах аграрної, будівельної та машинобудівної галузей, визначені критерії цієї готовності: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісний. Реформа образования ориентирована на децентрализацию, а образовательные стандарты являются основой беспрепятственного и эффективного перехода к децентрализованной модели системы образования. Целью данной статьи является определение критериев готовности педагогических работников к стандартизации профессиональной подготовки младших специалистов. Готовность педагогов к реализации образовательных целей, регламентированных образовательными стандартами - это их способность разрабатывать педагогические технологии достижения нормированных заданий, диагностики результатов обучения в когнитивной, ценностно-мотивационной и психомоторных сферах личности студента. Объективным материализированым признаком, с помощью которого оценивается степень достижения такой готовности на модульно-компетентностном основании являются: мотивационный, когнитивный, деятельностный и личностный критерии. Резюме. В статье уточнено содержание понятия готовности педагога учебного заведения к стандартизации профессиональной подготовки младших специалистов в колледжах и техникумах аграрной, строительной и машиностроительной отраслей, определены критерии этой готовности: мотивационный, когнитивный, деятельностный и личностный. Abstract. Education reform focuses on decentralization, and educational standards are the basis of an unhindered and effective transition to a decentralized model of education. The purpose of this article is to determine the criteria for the teacher's readiness to standardize the training of junior specialists. The readiness of teaching staff to implement educational goals regulated by educational standards is their ability to develop pedagogical technologies for achieving normalized tasks, to diagnose learning outcomes in the cognitive, value-motivational and psychomotor spheres of the student's personality. An objective materialized feature, which evaluates the degree of achievement of such readiness on a modular-competent basis are: motivational, cognitive, activity and personal criteria. Resume. The article clarifies the content of the notion of readiness of a pedagogical worker of an educational institution to standardize the training of junior specialists in colleges and technical colleges of agrarian, construction and machine building industries; criteria of this readiness are defined: motivational, cognitive, activity and personal. |
|
Publisher |
ТОВ «ІМА-прес»
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714762/1/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%97%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.PDF
- Каленський, А.А. (orcid.org/0000-0001-9034-5042 <http://orcid.org/0000-0001-9034-5042>) (2017) Vocational education: conceptual foundations of standardization junior specialists training Теорія і методика професійної освіти (13). pp. 173-183. ISSN 2617-152Х |
|