Запис Детальніше

Тестові технології в професійній діяльності вчителя математики: два кроки вперед, один – назад

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714948/
 
Title Тестові технології в професійній діяльності вчителя математики: два кроки вперед, один – назад
Test technologies in the professional activity of the mathematics teacher: two steps forward, one step back
 
Creator Дворецька, Л. П.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description У статті наведено результати опитування вчителів математики на предмет з’ясування їхнього рівня обізнаності з основами конструювання тестів для оцінювання результатів навчальних досягнень учнів. Вказано на доцільність масового підвищення кваліфікації вчителів математики шляхом обов’язкового опрацювання ними спеціального курсу з основ тестології з метою ліквідації тестологічної безграмотності та підвищення рівня тестологічних знань.
The article presents the results of a survey of mathematics teachers in order to find out their level of awareness of the basics of constructing tests to evaluate the results of student achievements. The article highlights the expediency of a massive upgrade of mathematics teachers through compulsory passing of a special course on the basics of testing in order to eliminate testological illiteracy and enhancement the level of knowledge in testology.
 
Publisher ФОП Цьома С.П.
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714948/1/NPK-2017-3--%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-49-50.pdf
- Дворецька, Л. П. (2017) Test technologies in the professional activity of the mathematics teacher: two steps forward, one step back Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2017) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції за результатами наукових досліджень студентів, 7-8 грудня 2017 р., м. Суми. pp. 48-49.