Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки
|
|
Creator |
Воліков, В. В.
Ларка, Микола Іванович |
|
Subject |
бренд
споживачі преміум-бренд ексклюзив ринок товар |
|
Date |
2019-02-18T11:46:15Z
2019-02-18T11:46:15Z 2012 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Воліков В. В. Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 227-229.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39731 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
|
|