Запис Детальніше

Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки
 
Creator Воліков, В. В.
Ларка, Микола Іванович
 
Subject бренд
споживачі
преміум-бренд
ексклюзив
ринок
товар
 
Date 2019-02-18T11:46:15Z
2019-02-18T11:46:15Z
2012
 
Type Thesis
 
Identifier Воліков В. В. Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 227-229.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39731
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"