Запис Детальніше

Формування готельних ланцюгів на ринку туристичних послуг

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування готельних ланцюгів на ринку туристичних послуг
Formings of hotel chains at the market of tourist services
 
Creator Александрова, Вікторія Олександрівна
Стригуль, Лариса Станіславівна
Чайка, Тетяна Юріївна
 
Subject туризм
готельні послуги
готельне підприємство
стратегія розвитку
tourism
 
Description Стаття присвячена оцінці і дослідженню напрямів формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг. Розглянута і обґрунтована необхідність діяльності готельних ланцюгів на ринку туристських послуг, яка робить позитивний вплив на ефективність готельних підприємств. Готельні ланцюги є одній з найбільш прогресивних форм організації засобів розміщення, оскільки під єдиним брендом об'єднуються готелі з єдиною стратегією розвитку, відпрацьованою технологією обслуговування, загальними стандартами якості і цінової політики, системою бронювання і резервування місць. Саме єдині ознаки i принципи функціонуваня створюють популярність і прихильність бренду, високу завантаженість номерного фонду i відповідну рентабельність. У статті обґрунтовується необхідність задоволення споживчого попиту на готельні послуги і розвиток економіки в цiлому. Відмічений низький рівень розвитку готельних ланцюгів на території України і на основі систематизації досліджень учених виділені основні проблеми формування готельних ланцюгів на ринку туристських послуг в Україні. З урахуванням міжнародного і вітчизняного досвіду і прогнозованих тенденцій розвитку готельних ланцюгів запропоновані напрями в області державної політики по формуванню i розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг: аналізу методів збільшення інвестиційної привабливості проектів будівництва і модернізації сучасної мережі; забезпечення сприятливого середовища для формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг; стимулювання використання підприємцями в управлінні готельними підприємствами комплексних підходів, стандартних бізнес, - процесів, сучасних технологій якості послуг. Використання державними органами влади запропонованих напрямів, на думку автора, дозволить підвищити активність і ефективність державної політики в області формування і розвитку готельних ланцюгів на ринку туристських послуг.
 
Date 2019-02-21T11:37:59Z
2019-02-21T11:37:59Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Александрова В. О. Формування готельних ланцюгів на ринку туристичних послуг / В. О. Александрова, Л. С. Стригуль, Т. Ю. Чайка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 48 (1324). – С. 60-63.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39827
orcid.org/0000-0003-3567-979X
orcid.org/0000-0003-2343-4234
orcid.org/0000-0002-7622-3193
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher НТУ "ХПІ"