Запис Детальніше

МОДЕЛІ НЕЧІТКИХ ОЦІНОК ТОЧНОСТІ ПІЛОТУВАННЯ ЗА ОКРЕМИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ПОЛЬОТУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛІ НЕЧІТКИХ ОЦІНОК ТОЧНОСТІ ПІЛОТУВАННЯ ЗА ОКРЕМИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ПОЛЬОТУ
Models of fuzzy estimates of precision flying by the individual elements of information model flight
Модели нечетких оценок точности пилотирования по отдельным элементам информационной модели полета
 
Creator Рева, О.М.; Навчально-льотний центр Міжнародної акціонерної авіаційної компанії “УРГА” (Кіровоград)
Шульгін, В.А.; Державна льотна академія України (Кіровоград)
 
Subject


 
Description  На підставі рекомендацій ICAO щодо оціночних рівнів якості льотної експлуатації повітряних суден, використовуючи методи нечітких множин і матрицю підказок, розроблено технологію та процедури побудови функції належності лінгвістичної змінної “точність пілотування”. Розглянуто 35 окремих елементів інформаційної моделі польоту, що оцінюються в процесі льотної експлуатації літака Ан-24. Наведено приклади побудови функцій, застосування яких розширяє методологічні можливості оцінок рівня професійної підготовки пілотів.
 Being based on «non strict» ICAO recommendations as for value levels of aircraft flight operations quality, using non-exact multi-version methods as well as “assistance matrix” developed are technology and procedures of providing attribute functions of “Flight precision” linguistic variable. Studied are 35 separate elements of flight information model that were valued in the process of Antonov-24 flight operation. Provided are examples of such functions building up the of which expands methodic abilities to value pilot professional training level.
 На основании рекомендаций ICAO по оценочных уровней качества летной эксплуатации воздушных судов, используя методы нечетких множеств и матрицу подсказок, разработана технология и процедуры построения функции принадлежности лингвистической переменной "точность пилотирования". Рассмотрены 35 отдельных элементов информационной модели полета, которые оцениваются в процессе летной эксплуатации самолета Ан-24. Приведены примеры построения функций, применение которых расширяет методологические возможности оценок уровня профессиональной подготовки пилотов.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1415
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 30, № 4 (2006); 83-88
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 30, № 4 (2006); 83-88
Proceedings of National Aviation University; Том 30, № 4 (2006); 83-88
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).