Запис Детальніше

ЗНОСОСТІЙКІСТЬ ПЛАЗМОВИХ ГАЗОТЕРМІЧНИХ ПОКРИТТІВ В УМОВАХ ФРЕТИНГ-КОРОЗІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗНОСОСТІЙКІСТЬ ПЛАЗМОВИХ ГАЗОТЕРМІЧНИХ ПОКРИТТІВ В УМОВАХ ФРЕТИНГ-КОРОЗІЇ
Wear hot-gas plasma coatings under fretting-corrosion
Износостойкость плазменных газотермических покрытий в условиях фреттинг-коррозии
 
Creator Краля, В.О.; НАУ, кафедра технологій відновлення авіаційної техніки
Хімко, А.М.; НАУ, кафедра технологій відновлення авіаційної техніки
Якобчук, О.Є.; НАУ, кафедра технологій відновлення авіаційної техніки
 
Subject


 
Description  Розглянуто фретингостійкість плазмових газотермічних покриттів ВКНА, ПГ10Н-01, ПС12НВК-01 і молібдену. Дослідження, яке проведено в широкому діапазоні амплітуд і навантажень, дозволяє адек-ватно вибирати і застосовувати покриття для відновлення вузлів тертя. Виявлено, що зі зміною амплітуди переміщення змінюється інтенсивність зношування покриттів. Визначено область, де відбувається зміна процесів на поверхні тертя з механохімічних на втомно-абразивний та характер зношування злінійного на параболічний. Числове значення цієї області залежить від умов навантаження.
 It is analyzed fretting ability of plasma gas-thermal covers: ВКНА, ПГ10Н-01, ПС12НВК-01 and molybdenum. Researches are carried out in a broad band of amplitudes and loadings. It is revealed, that with the magnitude variation of movement intensity of wear of covers varies. There is a fixed area where there is a changeover of processes with friction surfaces, from mechanical-chemical on fatigue-abrasive which changes character of wear with linear on parabolic. Its numerical value depends on requirements of loading. Researches will allow selecting and applying covers to recovery of clusters of abrasion adequately.
 Рассмотрены фретингостийкисть плазменных газотермических покрытий ВКНА, ПГ10Н-01, ПС12НВК-01 и молибдена. Исследование, проведенное в широком диапазоне амплитуд и нагрузок, позволяет адекватно выбирать и применять покрытия для восстановления узлов трения. Выявлено, что с изменением ампли-туда перемещения изменяется интенсивность износа покрытий. Определены область, где происходит изменение процессов на поверхности трения с механохимической на усталостную-абразивный и характер износа линейными на параболический. Численное значение этой области зависит от условий нагрузки.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1410
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 30, № 4 (2006); 108-113
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 30, № 4 (2006); 108-113
Proceedings of National Aviation University; Том 30, № 4 (2006); 108-113
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).