Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ КЕРУВАННЯ ПАРАМЕТРАМИ БІЧНОГО РУХУ ВІЙСЬКОВО-ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА НА ЕТАПІ ДЕСАНТУВАННЯ МОНОВАНТАЖУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ КЕРУВАННЯ ПАРАМЕТРАМИ БІЧНОГО РУХУ ВІЙСЬКОВО-ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА НА ЕТАПІ ДЕСАНТУВАННЯ МОНОВАНТАЖУ
Investigation of possible control options lateral movement of military transport aircraft on the landing stage monocargo
Исследование возможности управления параметрами бокового движения военно-транспортного самолета на этапе десантирования моногруза
 
Creator Самойленко, О.В.; Державний науково-дослідний інститут авіації
Коросташивець, А.І.; НАУ, кафедра дистанційного навчання
Бабкін, С.М.; НАУ, кафедра дистанційного навчання
 
Subject


 
Description  Розглянуто можливість керування параметрами бічного руху військово-транспортного літака на етапі десантування моновантажу. Уточнено повну нелінійну математичну модель літака з урахуванням сили дії моновантажу на підлогу вантажної кабіни. Проведено математичне моделювання процесу десантування моновантажу при стабілізації заданого курсу літака як у спокійних атмосферних умовах, так і  в умовах вітрових збурень.
 A рossibiliti of pilotage of moment parameters ot military-transport aircraft on the stage of monocargo landing is being examined. Fully mathematic noneline model of the aircraft wilh consideration of the influence of monocargo onto the cargo cabin floor has been specified. Mathematic modelling of monocargo landing process by stabilisation of given route of the aircraft under normal and turbulent air conditions has been made.
 Рассмотрена возможность управления параметрами бокового движения военно-транспортного самолета на этапе десантирования моногруза. Уточнено полную нелинейную математическую модель самолета с учетом силы действия моногруза на пол грузовой кабины. Проведено математическое моделирование процесса десанта-ния моногруза при стабилизации заданного курса самолета как в спокойных атмосферных условиях, так и в условиях ветровых возмущений.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1416
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 30, № 4 (2006); 119-123
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 30, № 4 (2006); 119-123
Proceedings of National Aviation University; Том 30, № 4 (2006); 119-123
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).