Запис Детальніше

АЕРОПОРТ ОКОЛИЦЯХ ЗОНУВАННЯ ЯК МЕТОД ОБМЕЖЕННЯ ВПЛИВУ ПОВІТРЯНОГО СУДНА НА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АЕРОПОРТ ОКОЛИЦЯХ ЗОНУВАННЯ ЯК МЕТОД ОБМЕЖЕННЯ ВПЛИВУ ПОВІТРЯНОГО СУДНА НА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Аirport vicinity zoning as a method of limiting of the aircraft impact on environment
Аэропорт окрестностях зонирование как метод ограничения влияния воздушного судна на окружающую среду
 
Creator Zaporozhets, O.І.; НАУ, кафедра безпеки життєдіяльності
Konovalova, О.V.; НАУ, кафедра безпеки життєдіяльності
Stetsenko, N.М.; НАУ, кафедра безпеки життєдіяльності
Kozhushko, О.М.; НАУ, кафедра безпеки життєдіяльності
 
Subject


 
Description  Політика сумісності, що включає критерії нормування і карти, є центральним елементом кожного плану сумісності аеропорту. Розглянуто базові та загальні особливості, що використовуються під час приготування плану сумісності аеропорту в частині використання земель і формулюванні концепцій, які їх зумовлюють.
 Compatibility policies, including both criteria and maps, are the central component of any compatibility plan of the airport. The purpose of this article is to discuss basic concepts and common issues involved in preparing an airport land use compatibility plan and in formulating the policies contained therein.
 Политика совместимости, включающий критерии нормирования и карты, является центральным элементом каждого плана совместимости аэропорта. Рассмотрены базовые и общие особенности, которые используются во время приготовления плана совместимости аэропорта в части использования земель и формулировании концепций, которые их обусловливают.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1398
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 30, № 4 (2006); 153-162
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 30, № 4 (2006); 153-162
Proceedings of National Aviation University; Том 30, № 4 (2006); 153-162
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).