МОДЕЛЬ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЦІНЮВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВИГОДИ ВІД УПРОВА-ДЖЕННЯ CNS/ATM ТЕХНОЛОГІЙ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МОДЕЛЬ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЦІНЮВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВИГОДИ ВІД УПРОВА-ДЖЕННЯ CNS/ATM ТЕХНОЛОГІЙ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
Model study evaluating environmental benefits uprova-tion cns/atm air traffic control technology Модель обоснования оценки экологической выгоды от внедрения cns / atm технологий управления воздушным движением |
|
Creator |
Бабак, В.П.; НАУ, кафедра інформаційно-вимірювальних систем
Бабейчук, Д.Г.; Державіатранс України Запорожець, О.І.; НАУ, кафедра безпеки життєдіяльності |
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Попередні результати різних досліджень показують, що до 2015 р. слід чекати додаткового поліпшення споживання палива і зниження емісії СО2 на 5% завдяки вжиттю заходів щодо реалізації систем CNS/ATM. Застосування систем CNS/ATM загалом матиме переваги за трьома напрямами: поліпшення пропускної здатності аеропортів, відповідно зменшення кількості затримок у завантажених аеропортах; скорочення тривалості польотів за рахунок використання більш прямих маршрутів; зменшення вертикального ешелонування. Розроблено параметричну модель для детального дослідження впливу висоти і швидкості польотів на викиди забруднювальних речовин і споживання палива авіадвигунами, що дозволяє оцінити екологічну ефективність упровадження CNS/ATM технологій.
Previous results of different researches show that in 2015 it follows to expect the additional improvements in fuel consumption and decrease of CO2 emission on 5% by implementation of the CNS/ATM systems. Application of the CNS/ATM systems will benefit in three directions: improvement of carrying airport capacity, accordingly the reduction of number of delays in the loaded airports; shortening of flights’ duration due to the use of more direct routes; and reduction of the vertical echeloning (RVSM). A parametric model for the detailed research of influencing of height and speed of the aircraft flights on engine emission and fuel consumption was developed, it allows to evaluate an ecological efficiency of the implementation of CNS/ATM technologies. Предварительные результаты различных исследований показывают, что к 2015 г. следует ожидать дополнительного улучшения спо-требления топлива и снижения эмиссии СО2 на 5% благодаря принятию мер по реализации систем CNS / ATM. По-применения систем CNS / ATM вообще иметь преимущества по трем направлениям: улучшение пропускной способности аэропортов, соответственно уменьшение количества задержек в загруженных аэропортах, сокращение продолжительности полетов за счет использования более прямых маршрутов, уменьшение вертикального эшелонирования. Разра лено параметрическую модель для детального исследования влияния высоты и скорости полетов на выбросы загряз-нювальних веществ и потребления топлива авиадвигателями, что позволяет оценить экологическую эффективность упрова-ния CNS / ATM технологий. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-26
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1401
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 31, № 1 (2007); 3
Вісник Національного авіаційного університету; Том 31, № 1 (2007); 3 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 31, № 1 (2007); 3 |
|
Language |
uk
|
|