АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗРАХУНКУ ХАРАКТЕРНИХ ШВИДКОСТЕЙ ЗЛЬОТУ ПАСАЖИРСЬКОГО ЛІТАКА
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗРАХУНКУ ХАРАКТЕРНИХ ШВИДКОСТЕЙ ЗЛЬОТУ ПАСАЖИРСЬКОГО ЛІТАКА
Automatic calculation of the characteristic speeds off passenger plane Автоматизация расчета характерных скоростей взлета пассажирского самолета |
|
Creator |
Наумов, О.В.; АНТК ім. О.К. Антонова, відділ перспективного проектування
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Упровадження глобальної світової системи зв’язку, навігації, спостереження/ організації повітряного руху CNS/ATM є одним з директивних перспективних положень ICAO. У цій системі елементами плану польоту є стандартні схеми вильоту SID і прибуття STAR, схеми заходу на посадку APPROACH, відходу на друге коло GO AROUND, політ у зоні очікування HOLD та інші елементи. При цьому керування літаком має здійснюватися як у бічному, так і в поздовжньому каналі, а також і за тягою двигунів.
Introduction of a global world communication system, navigation, surveillance / air traffic management CNS/ATM is one of directive perspective positions ICAO. In the given system elements of the flight plan are standard schemes of departure SID and arrivals STAR, approach charts “APPROACH”, go-around “GO AROUND”, flight in holding area “HOLD” and other elements. Thus control of airplane should implement both in lateral, and in the longitudinal channel, together with on thrust of engines. Внедрение глобальной мировой системы связи, навигации, наблюдения / организации воздушного движения CNS / ATM является одним из директивных перспективных положений ICAO. В этой системе элементами плана полета есть стандартные схемы вылета SID и прибытия STAR, схемы захода на посадку APPROACH, ухода на второй круг GO AROUND, полет в зоне ожидания HOLD и другие элементы. При этом управление самолетом должно осуществляться как в боковом, так и в продольном канале, а также и за тягой двигателей. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2007-01-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1449
|
|
Source |
Вестник Национального авиационного университета; Том 31, № 1 (2007); 123-125
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 31, № 1 (2007); 123-125 Proceedings of National Aviation University; Том 31, № 1 (2007); 123-125 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|