Запис Детальніше

ПРОАКТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ СТАНОВЛЕННЯ ЛЬОТНОГО ПЕРСОНАЛУ ДО РИЗИКУ ТА БЕЗПЕЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРОАКТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ СТАНОВЛЕННЯ ЛЬОТНОГО ПЕРСОНАЛУ ДО РИЗИКУ ТА БЕЗПЕЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Proactive assessment of becoming airline pilots to risk and safety activities
Проактивная оценка отношение летного персонала к риску и безопасной деятельности
 
Creator Рева, О.М.
 
Subject


 
Description  Застосовано процедуру побудови пілотами за обмеженою кількістю точок оцінних функцій відстані між двома літаками Ан–24 під час заходу на посадку. З аналізу цих функцій з’ясовується їх схильність, несхильність чи байдужість до стохастичного ризику. Установлено відповідність між числовими      значеннями характерних точок функцій та якісним нормуванням ризику у трикутнику ризику ІСАО. За допомогою експериментального тесту REDID визначено ступінь притаманності льотному персоналу небезпечних властивостей поведінки, оперативного мислення та прийняття рішень.
 Construction procedure of distance criterion functions between two AN–24 aircrafts during approach by pilots after a limited number of points is applied. Their propensity, averseness or indifference to the stochastic risk turns out from the analysis of these functions. Accordance between numeral values of function characteristic points and qualitative risk regulation in the ICAO «risk triangle» is set. Due to experimental test REDID the    degree of flying personnel disposition to dangerous conduct states, operative thinking and decision–making is defined.
 Применена процедура построения пилотами за ограниченным количеством точек оценочных функций расстояния между двумя самолетами Ан-24 при заходе на посадку. Из анализа этих функций выясняется их склонность, неподверженность или безразличие к стохастического риска. Установлено соответствие между числовыми значениями характерных точек функций и качественным нормированием риска в треугольнике риска ИКАО. С помощью экспериментального теста REDID определена степень присущих летном персонала опасных свойств поведения, оперативного мышления и принятия решений.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2007-02-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1473
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 32, № 2 (2007); 36-42
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 32, № 2 (2007); 36-42
Proceedings of National Aviation University; Том 32, № 2 (2007); 36-42
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).