Запис Детальніше

ЗАСТОСУВАННЯ ЕНТРОПІЙНОГО МЕТОДУ ДЛЯ ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНИХ ЗА ШУМОМ РЕЖИМІВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ В АЕРОПОРТАХ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗАСТОСУВАННЯ ЕНТРОПІЙНОГО МЕТОДУ ДЛЯ ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНИХ ЗА ШУМОМ РЕЖИМІВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ В АЕРОПОРТАХ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ
Application of entropic method to select the optimal noise modes of operation aircraft at the airports of civil aviation
Применение энтропийного метода для выбора оптимальных по шуму режимов эксплуатации воздушных судов в аэропортах гражданской авиации
 
Creator Кажан, К.І.
 
Subject


 
Description  Запропоновано метод оптимізації експлуатації повітряних кораблів в околицях аеропортів цивільної авіації з урахуванням шумових обмежень. Розроблений метод дозволяє збільшувати акустичну ємність аеропортів цивільної авіації під час експлуатації змішаного парку повітряних кораблів та визначати необхідність застосування експлуатаційних методів зниження авіаційного шуму.
 The aircraft operation optimization method in the area around civil aviation airport was proposed taking into account noise limits. The developed method allows increasing acoustical capacity of the civil aviation airports during operation of mixed fleet and to determinate the necessity of the noise abatement procedures.
 Предложен метод оптимизации эксплуатации воздушных судов в окрестностях аэропортов гражданской авиации с учетом шумовых ограничений. Разработанный метод позволяет увеличивать акустическую емкость аэропортов гражданской авиации во время эксплуатации смешанного парка воздушных судов и определять необходимость применения эксплуатационных методов снижения авиационного шума.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2007-02-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1479
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 32, № 2 (2007); 71-75
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 32, № 2 (2007); 71-75
Proceedings of National Aviation University; Том 32, № 2 (2007); 71-75
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).