Запис Детальніше

Теоретико-методичні основи застосування тестових технологій в моніторингових системах оцінювання метапредметних компетентностей учнів основної і старшої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715080/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title Теоретико-методичні основи застосування тестових технологій в моніторингових системах оцінювання метапредметних компетентностей учнів основної і старшої школи
Theoretical and methodical bases of application of the test technologies in the monitoring systems of evaluation of metasubjective competences of pupils of primary and high school
 
Creator Смолінчук, Л.С.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах висвітлено теоретико-методичні основи застосування тестових технологій в моніторингових системах оцінювання метапредметних компетентностей учнів основної і старшої школи. Виявлено, що метапредметні результати навчання визначаються переважно психологічними характеристиками, а системний підхід до оцінювання метапредметних компетентностей учнів основної та старшої школи може бути покладений в основу моніторингових систем оцінювання якості освіти.
These theses highlighted theoretical and methodological bases of applying of test technologies in monitoring systems of evaluation of metasubjective competencies of pupils of primary and high school. It has been found that meta-objective learning outcomes are determined mainly by psychological characteristics, and the systematic approach to the assessment of metasubjective competencies of students who are in a primary and upper secondary school can be used as a basis for monitoring systems for assessing the quality of education.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715080/1/anatovani%202016-pages-86-87.pdf
- Смолінчук, Л.С. (2016) Theoretical and methodical bases of application of the test technologies in the monitoring systems of evaluation of metasubjective competences of pupils of primary and high school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 86-87. ISBN 978-966-644-398-5