Експертиза шкільного підручника з іноземної мови: підхід вітчизняниx та зарубіжниx вчених
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714925/
http://ipvid.org.ua/products/2017/article.php |
|
Title |
Експертиза шкільного підручника з іноземної мови: підхід вітчизняниx та зарубіжниx вчених
Foreign language textbook evaluation: ukrainian and international scholars’ approaches |
|
Creator |
Маріуц, Ілона Олександрівна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті розглядається питання експертного оцінювання навчальних підручників з іноземної мови вітчизняними та зарубіжними вченими, визначення його критеріїв, виокремлення вимог до їх мовного змісту. Охарактеризовано погляди вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо написання шкільних підручників з іноземної мови. Наведено ряд критеріїв експертного оцінювання шкільного підручника з позиції різних підходів.
Evaluation issue of foreign language textbooks by national and international scholars, description of its criteria, allocation of requirements for their linguistic content are analyzed in the article. The views of the Ukrainian and foreign specialists of foreign language school textbooks writing have been studied. A number of criteria to the school textbook evaluation from the position of different approaches are given. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714925/1/Mariuts_2017_PCP.pdf
- Маріуц, Ілона Олександрівна (2017) Foreign language textbook evaluation: ukrainian and international scholars’ approaches Проблеми сучасного підручника (18). pp. 79-88. ISSN 2411-1309 |
|