Запис Детальніше

Експертиза шкільного підручника з іноземної мови: підхід вітчизняниx та зарубіжниx вчених

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714925/
http://ipvid.org.ua/products/2017/article.php
 
Title Експертиза шкільного підручника з іноземної мови: підхід вітчизняниx та зарубіжниx вчених
Foreign language textbook evaluation: ukrainian and international scholars’ approaches
 
Creator Маріуц, Ілона Олександрівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглядається питання експертного оцінювання навчальних підручників з іноземної мови вітчизняними та зарубіжними вченими, визначення його критеріїв, виокремлення вимог до їх мовного змісту. Охарактеризовано погляди вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо написання шкільних підручників з іноземної мови. Наведено ряд критеріїв експертного оцінювання шкільного підручника з позиції різних підходів.
Evaluation issue of foreign language textbooks by national and international scholars, description of its criteria, allocation of requirements for their linguistic content are analyzed in the article. The views of the Ukrainian and foreign specialists of foreign language school textbooks
writing have been studied. A number of criteria to the school textbook evaluation from the position of different approaches are given.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714925/1/Mariuts_2017_PCP.pdf
- Маріуц, Ілона Олександрівна (2017) Foreign language textbook evaluation: ukrainian and international scholars’ approaches Проблеми сучасного підручника (18). pp. 79-88. ISSN 2411-1309