Запис Детальніше

Втілення принципу гуманізації освіти: досвід Іспанії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714928/
 
Title Втілення принципу гуманізації освіти: досвід Іспанії
Realization of the principle of humanization of education: the Spanish experience
 
Creator Маріуц, Ілона Олександрівна
 
Subject 001.9 Dissemination of ideas
1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті представлено досвід втілення принципу гуманізації у систему освіти дорослих на прикладі громадської школи Барселони (Іспанії) «La Verneda» актуальність котрих у вітчизняному освітньому полі представлена у гуманістичній тенденцій нового Закону України «Про освіту» від 2017 р. Безпосередньо представлені підходи до організації навчально-виховного процесу, образ педагога-гуманіста у цьому процесі на основі поглядів видатного бразильського мислителя, педагога та психолога Пауло Фрейре (Paulo Freire).
The article presents implementation experience of the principle of humanization in the adult education system using the example of “La Verneda” – a public school in Barcelona (Spain). The relevance of humanization in the national educational field is presented in the humanistic tendencies of the new Law of Ukraine “On Education” from 2017. The approaches to the organization of the educational process and role of humanistic teacher in this process grounded on the basis of the views of prominent Brazilian teacher and psychologist Paulo Freire.
 
Publisher ТОВ "Видавниче підприємство "Едельвейс"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714928/1/Mariuts_I.O._article_NAES_2017.19.10.pdf
- Маріуц, Ілона Олександрівна (2017) Realization of the principle of humanization of education: the Spanish experience Нові тенденції і явища у дитячому і молодіжному середовищі в Україні: цивілізаційний, культорологічний, інформаційний виміри. pp. 268-277. ISSN 978-966-2748-95-6