Запис Детальніше

До питання структурування понять предметної галузі «Математика»

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715091/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=1454
 
Title До питання структурування понять предметної галузі «Математика»
As to the question of structuring the concepts of the subject field "Mathematics"
 
Creator Паньков, Віктор Георгійович
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description На основі аналізу понятійного апарату системи підручників предметної галузі «Математика» для 5 класу, що були видані у 2013 році за державним замовленням, здійснено аналіз системи математичних понять і тверджень, вікові особливості їх використання, та сформульовано рекомендації щодо особливостей використання тих чи інших способів формулювання математичних понять на різних етапах вивчення математики в загальноосвітньому навчальному закладі.
On the basis of the analysis of the conceptual apparatus of the textbook of the subject field "Mathematics" for the 5th grade issued in 2013 under the state order, an analysis of the system of mathematical concepts and statements, aging features of their using was made, as well recommendations were made as to the peculiarities of using one or another formulation method of mathematical concepts at various stages of studying mathematics in a general education institution.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715091/1/anot2013-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-107-108.pdf
- Паньков, Віктор Георгійович (2013) As to the question of structuring the concepts of the subject field "Mathematics" In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 107-108.