Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента Климової К.Я.на дсертацію Ростикус Н.П.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26569/
 
Title Відгук офіційного опонента Климової К.Я.на дсертацію Ростикус Н.П.
Відгук офіційного опонента Климової К.Я.на дсертацію Ростикус Н.П.
Відгук офіційного опонента Климової К.Я.на дсертацію Ростикус Н.П.
 
Creator Ростикус, Надія Петрівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Роботу присвячено розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів
засобом ситуаційних вправ у процесі вивчення лексико-граматичного матеріалу.
Розроблено систему навчання учнів з оволодіння діалогічним мовленням, яка
сприяє підвищенню рівня діалогічної компетентності учнів 1-4 класів.
Проаналізовано труднощі, з якими стикаються вчителі початкових класів у процесі
формування в учнів діалогічного мовлення. Розкрито й уточнено сутність базових
18
понять дослідження: компетенція, компетентність, мовна компетентність,
мовленнєва компетентність, комунікативна компетентність, діалогічна
компетентність, діалог, ситуаційна вправа, система ситуаційних вправ;
запропоновано поняття процес формування діалогічного мовлення учнів початкових
класів. Визначено критерії (активність учнів у процесі спілкування, словниковий
запас учнів, дотримання правил спілкування, використання позамовних засобів,
досягнення мети спілкування) й рівні діалогічної компетентності учнів, причини
недостатнього рівня розвитку діалогічного мовлення учнів. Проаналізовано й
уточнено етапи оволодіння діалогічним мовленням, види діалогів, наявні
класифікації мовленнєвих вправ.
Експериментальна система ситуаційних вправ охоплює: зміст, підходи,
періоди, етапи, принципи, методи, прийоми, засоби з метою забезпечення
ефективності процесу оволодіння зв’язним діалогічним мовленням учнями 1 – 4
класів; методичні рекомендації щодо застосування системи ситуаційних вправ в
освітньому процесі. Змістовий аспект пропонованої системи вправ передбачає:
вибір предмета розмови, формування потреби спілкування, орієнтування на
ситуацію й умови спілкування, адресата, створення діалогічного висловлення з
урахуванням дотримання норм культури спілкування.
Ефективність розробленої системи обґрунтовано теоретично і підтверджено
практично. На основі проведеного дослідження доведено, що розроблена система
ситуаційних вправ позитивно впливає на розвиток діалогічного мовлення учнів
початкових класів.
Роботу присвячено розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів
засобом ситуаційних вправ у процесі вивчення лексико-граматичного матеріалу.
Розроблено систему навчання учнів з оволодіння діалогічним мовленням, яка
сприяє підвищенню рівня діалогічної компетентності учнів 1-4 класів.
Проаналізовано труднощі, з якими стикаються вчителі початкових класів у процесі
формування в учнів діалогічного мовлення. Розкрито й уточнено сутність базових
18
понять дослідження: компетенція, компетентність, мовна компетентність,
мовленнєва компетентність, комунікативна компетентність, діалогічна
компетентність, діалог, ситуаційна вправа, система ситуаційних вправ;
запропоновано поняття процес формування діалогічного мовлення учнів початкових
класів. Визначено критерії (активність учнів у процесі спілкування, словниковий
запас учнів, дотримання правил спілкування, використання позамовних засобів,
досягнення мети спілкування) й рівні діалогічної компетентності учнів, причини
недостатнього рівня розвитку діалогічного мовлення учнів. Проаналізовано й
уточнено етапи оволодіння діалогічним мовленням, види діалогів, наявні
класифікації мовленнєвих вправ.
Експериментальна система ситуаційних вправ охоплює: зміст, підходи,
періоди, етапи, принципи, методи, прийоми, засоби з метою забезпечення
ефективності процесу оволодіння зв’язним діалогічним мовленням учнями 1 – 4
класів; методичні рекомендації щодо застосування системи ситуаційних вправ в
освітньому процесі. Змістовий аспект пропонованої системи вправ передбачає:
вибір предмета розмови, формування потреби спілкування, орієнтування на
ситуацію й умови спілкування, адресата, створення діалогічного висловлення з
урахуванням дотримання норм культури спілкування.
Ефективність розробленої системи обґрунтовано теоретично і підтверджено
практично. На основі проведеного дослідження доведено, що розроблена система
ситуаційних вправ позитивно впливає на розвиток діалогічного мовлення учнів
початкових класів.
Роботу присвячено розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів
засобом ситуаційних вправ у процесі вивчення лексико-граматичного матеріалу.
Розроблено систему навчання учнів з оволодіння діалогічним мовленням, яка
сприяє підвищенню рівня діалогічної компетентності учнів 1-4 класів.
Проаналізовано труднощі, з якими стикаються вчителі початкових класів у процесі
формування в учнів діалогічного мовлення. Розкрито й уточнено сутність базових
18
понять дослідження: компетенція, компетентність, мовна компетентність,
мовленнєва компетентність, комунікативна компетентність, діалогічна
компетентність, діалог, ситуаційна вправа, система ситуаційних вправ;
запропоновано поняття процес формування діалогічного мовлення учнів початкових
класів. Визначено критерії (активність учнів у процесі спілкування, словниковий
запас учнів, дотримання правил спілкування, використання позамовних засобів,
досягнення мети спілкування) й рівні діалогічної компетентності учнів, причини
недостатнього рівня розвитку діалогічного мовлення учнів. Проаналізовано й
уточнено етапи оволодіння діалогічним мовленням, види діалогів, наявні
класифікації мовленнєвих вправ.
Експериментальна система ситуаційних вправ охоплює: зміст, підходи,
періоди, етапи, принципи, методи, прийоми, засоби з метою забезпечення
ефективності процесу оволодіння зв’язним діалогічним мовленням учнями 1 – 4
класів; методичні рекомендації щодо застосування системи ситуаційних вправ в
освітньому процесі. Змістовий аспект пропонованої системи вправ передбачає:
вибір предмета розмови, формування потреби спілкування, орієнтування на
ситуацію й умови спілкування, адресата, створення діалогічного висловлення з
урахуванням дотримання норм культури спілкування.
Ефективність розробленої системи обґрунтовано теоретично і підтверджено
практично. На основі проведеного дослідження доведено, що розроблена система
ситуаційних вправ позитивно впливає на розвиток діалогічного мовлення учнів
початкових класів.
 
Date 2019
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26569/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%9A.%20%D0%AF.pdf
Ростикус, Надія Петрівна (2019) Відгук офіційного опонента Климової К.Я.на дсертацію Ростикус Н.П. Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка.