Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента Грубої Т.Л. на дисертацію Шкавра В.В.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26572/
 
Title Відгук офіційного опонента Грубої Т.Л. на дисертацію Шкавра В.В.
Відгук офіційного опонента Грубої Т.Л. на дисертацію Шкавра В.В.
Відгук офіційного опонента Грубої Т.Л. на дисертацію Шкавра В.В.
 
Creator Шкавро, Володимир Володимирович
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description контролю навчальних досягнень майбутніх учителів української мови і літератури
з мовознавчих дисциплін.
З’ясовано, що упродовж тривалого часу тест мав різний статус від
несприймання його як ефективної форми контролю на державному рівні й аж до
повного визнання та впровадження як обов’язкового зовнішнього незалежного
оцінювання навчальних досягнень на національному рівні для вступу до закладів
вищої освіти.
У роботі схарактеризовано класифікаційні ознаки тесту як інструмента
вимірювання навчальних досягнень суб’єктів освітнього процесу (валідність;
достатній рівень складності; об’єктивність і надійність; репрезентативність;
значущість і дискримінантність; достовірність, науковість) та типологію тестів
(навчальні, контрольні, альтернативні, варіативні, послідовні, конструктивні,
ланцюгові, тематичні, ситуативні, а також тести успішності та комп’ютерні
тести); з’ясовано й уточнено сутність базових понять дослідження: «тест»,
«тестування», «тестовий контроль навчальних досягнень майбутніх учителів
української мови і літератури». Зміст поняття
контролю навчальних досягнень майбутніх учителів української мови і літератури
з мовознавчих дисциплін.
З’ясовано, що упродовж тривалого часу тест мав різний статус від
несприймання його як ефективної форми контролю на державному рівні й аж до
повного визнання та впровадження як обов’язкового зовнішнього незалежного
оцінювання навчальних досягнень на національному рівні для вступу до закладів
вищої освіти.
У роботі схарактеризовано класифікаційні ознаки тесту як інструмента
вимірювання навчальних досягнень суб’єктів освітнього процесу (валідність;
достатній рівень складності; об’єктивність і надійність; репрезентативність;
значущість і дискримінантність; достовірність, науковість) та типологію тестів
(навчальні, контрольні, альтернативні, варіативні, послідовні, конструктивні,
ланцюгові, тематичні, ситуативні, а також тести успішності та комп’ютерні
тести); з’ясовано й уточнено сутність базових понять дослідження: «тест»,
«тестування», «тестовий контроль навчальних досягнень майбутніх учителів
української мови і літератури». Зміст поняття
контролю навчальних досягнень майбутніх учителів української мови і літератури
з мовознавчих дисциплін.
З’ясовано, що упродовж тривалого часу тест мав різний статус від
несприймання його як ефективної форми контролю на державному рівні й аж до
повного визнання та впровадження як обов’язкового зовнішнього незалежного
оцінювання навчальних досягнень на національному рівні для вступу до закладів
вищої освіти.
У роботі схарактеризовано класифікаційні ознаки тесту як інструмента
вимірювання навчальних досягнень суб’єктів освітнього процесу (валідність;
достатній рівень складності; об’єктивність і надійність; репрезентативність;
значущість і дискримінантність; достовірність, науковість) та типологію тестів
(навчальні, контрольні, альтернативні, варіативні, послідовні, конструктивні,
ланцюгові, тематичні, ситуативні, а також тести успішності та комп’ютерні
тести); з’ясовано й уточнено сутність базових понять дослідження: «тест»,
«тестування», «тестовий контроль навчальних досягнень майбутніх учителів
української мови і літератури». Зміст поняття
 
Date 2019
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26572/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%A8%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%BE%202019_%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B1%D0%B0.pdf
Шкавро, Володимир Володимирович (2019) Відгук офіційного опонента Грубої Т.Л. на дисертацію Шкавра В.В. Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка.