Запис Детальніше

Креативні та координаторські якості в архітектурній освіті та на шляху професії до майбутнього

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Креативні та координаторські якості в архітектурній освіті та на шляху професії до майбутнього
Creative and coordination attributes in architectural education and in theway of profession for the future
 
Creator Камьонка, Луціан В.
Kamionka, Lucjan W.
 
Contributor Політехнічний університет міста Кельце
Kielce University of Technology
 
Subject архітектор – професія майбутнього
ознаки творення та координації
architect – the profession of the future
attributes of creation and coordination
711
 
Description Досліджено проблеми освіти у сфері архітектури та містобудування на рівні
середньої школи у формі пілотної програми і в освіті інженерів архітектури на рівнях
бакалавра та магістра. Створення та координація формування навколишнього середо-
вища людей – основні риси освіти та професійної/творчої діяльності архітектора. Роль
архітектора у цьому процесі надзвичайно важлива. Незалежно від того, чи архітектор
творить у маленькій команді, чи працює у великій фірмі, складність творчого процесу,
а також масштаб рішень роблять його відповідальним за творення простору і
координацію процесу проектування. Тісна співпраця із промисловими дизайнерами та
експертами з управління будівлями на кожному етапі розроблення –ключ до досягнення
цілей. Будівельне проектування повинно бути результатом багатокрокового аналізу,
кожне з рішень якого підтримується моделюванням, що дає змогу оцінити вплив
прийнятої ідеї.
The article presents the problems of education in the fields of architecture and urban planning at the
secondary school level in the form of a pilot program and the education of architecture engineers at the
level of bachelor and master university courses. The key attributes of the education and
professional/creative activity of an architect are the creation and coordination of the process of shaping the
human environment. The role of the architect in the process is significant. Regardless of whether the
architect creates in a small team or works in a large company, the complexity of the creation process, as
well as the scale of the issues will make them responsible for space creation and the coordination of the
design process. Close cooperation with industrial designers and building management specialists – at every
stage of the design process – is key to achieving the objectives. Building design should be a result of a
multi-criteria analysis, in which each of the solutions is supported by a simulation allowing to estimate the
effects of the adopted concept.
 
Date 2019-02-22T08:42:43Z
2019-02-22T08:42:43Z
2018-02-26
2018-02-26
 
Type „Article“
 
Identifier Камьонка Л. В. Креативні та координаторські якості в архітектурній освіті та на шляху професії до майбутнього / Луціан В. Камьонка // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 895. — С. 49–53.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44390
Kamionka L. W. Creative and coordination attributes in architectural education and in theway of profession for the future / Lucjan W. Kamionka // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Arkhitektura. — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 895. — P. 49–53.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура, 895, 2018
1. Glema A.: Buildingsmart Poland. Aktualnosci, buildingsmart.pl (retrieved on 2018.04.20).
2. Architects’ Council of Europe, Architecture & Quality of Life, 18th February 2009. Ref. 064/09/AS
3. Kamionka L.: Architekt jako kreator i koordynator procesu projektowania architektury zrównoważonej- synergia projektowa. International Conference of the Chair of Housing and Architectural Compositions: Definnig The Architectural Space. Architecture Now. Krakow, 19–20.09.2010, Czasopismo Techniczne. Р. 152–157.
4. Kamionka L.: Architektura zrównoważona i jej standardy na przykładzie wybranych metod oceny. Monografie, studia, rozprawy M30. Politechnika Świętokrzyska, Kielce, 2012.
5. Scholtz S. Architektura jest architektura, wszystko inne jest wszystkim innym, Czasopismo Techniczne Architektura, 210-A, Krakow 2004. Р. 139–142.
6. Mikoś-Rytel W.: O zrównoważonej architekturze ekologicznej i zarysie jej teorii, Politechnika Śląska, Zeszyty Naukowe no. 1602, Gliwice, 2004.
1. Glema A., Buildingsmart Poland. Aktualnosci, buildingsmart.pl (retrieved on 2018.04.20).
2. Architects’ Council of Europe, Architecture & Quality of Life, 18th February 2009. Ref. 064/09/AS
3. Kamionka L., Architekt jako kreator i koordynator procesu projektowania architektury zrównoważonej- synergia projektowa. International Conference of the Chair of Housing and Architectural Compositions: Definnig The Architectural Space. Architecture Now. Krakow, 19–20.09.2010, Czasopismo Techniczne. R. 152–157.
4. Kamionka L., Architektura zrównoważona i jej standardy na przykładzie wybranych metod oceny. Monografie, studia, rozprawy M30. Politechnika Świętokrzyska, Kielce, 2012.
5. Scholtz S. Architektura jest architektura, wszystko inne jest wszystkim innym, Czasopismo Techniczne Architektura, 210-A, Krakow 2004. R. 139–142.
6. Mikoś-Rytel W., O zrównoważonej architekturze ekologicznej i zarysie jej teorii, Politechnika Śląska, Zeszyty Naukowe no. 1602, Gliwice, 2004.
 
Rights © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Луціан В. Камьонка, 2018
 
Format 49-53
5
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки