Соціально-емоційний розвиток дитини з аутизмом (до комплексної програми розвитку і навчання дитини з аутизмом)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715016/
|
|
Title |
Соціально-емоційний розвиток дитини з аутизмом (до комплексної програми розвитку і навчання дитини з аутизмом)
Socio-emotional development of a child with autism (to the comprehensive development and training program for a child with autism) |
|
Creator |
Тарасун, В.В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті коротко за рівнями представлено процес соціально- емоційного розвитку дитини з аутизмом: 1 рівень – Виокремлення дитиною себе з довкілля, ІІ – Допуск іншої людини в свій простір, ІІІ – Становлення соціальної взаємодії ІУ – Здатність конструктивно впливати на оточуюче середовище, У – Здатність до соціальної поведінки. Крім того, сформульовані поради педагогам і батькам дитини з аутизмом. The article briefly presents the process by level of socio-emotional development of children with autism: 1 level -Singling out a child from the environment II - Admission ofanother person in your space, III - Formation of social interaction IV - Ability to constructively influence theenvironment, in - ability to social behavior. In addition,formulated advice to teachers and parents of the child with autism. |
|
Publisher |
Кам’янець- Подільський: „Медобори-2006”
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715016/1/%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%83%D0%BD%20%D0%92.%20%D0%92.%20%D0%A1%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%B0%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%BE%D0%BC%20%28%D0%B4%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%B0%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%BE%D0%BC%29.pdf
- Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513 <http://orcid.org/0000-0002-4193-6513>) (2012) Socio-emotional development of a child with autism (to the comprehensive development and training program for a child with autism) Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна, 19(2). pp. 410-419. |
|