Бренд як мейнстрим маркетингової комунікації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд як мейнстрим маркетингової комунікації
|
|
Creator |
Теплюк, Марія Анатоліївна
Tepliuk, Mariia Теплюк, Мария Анатольевна Долгоп’ятова, К. Ю. |
|
Publisher |
Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
|
|
Date |
2019-02-27T09:02:31Z
2019-02-27T09:02:31Z 2018-03-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Теплюк М. А. Бренд як мейнстрим маркетингової комунікації / Теплюк М. А., Долгоп’ятова К. Ю. // Творчий пошук молоді – курс на ефективність : зб. тез доп. IX Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених, аспірантів, студентів (21 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, Укркоопспілка, Хмельницьк. кооператив. торг.-екон. ін-т ; [орг. ком.: Л. М. Коваль (голова) та ін.]. – Хмельницький, 2018. – С. 369–372.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27342 |
|
Language |
uk
|
|