Запис Детальніше

Бренд як мейнстрим маркетингової комунікації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд як мейнстрим маркетингової комунікації
 
Creator Теплюк, Марія Анатоліївна
Tepliuk, Mariia
Теплюк, Мария Анатольевна
Долгоп’ятова, К. Ю.
 
Publisher Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
 
Date 2019-02-27T09:02:31Z
2019-02-27T09:02:31Z
2018-03-21
 
Type Article
 
Identifier Теплюк М. А. Бренд як мейнстрим маркетингової комунікації / Теплюк М. А., Долгоп’ятова К. Ю. // Творчий пошук молоді – курс на ефективність : зб. тез доп. IX Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених, аспірантів, студентів (21 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, Укркоопспілка, Хмельницьк. кооператив. торг.-екон. ін-т ; [орг. ком.: Л. М. Коваль (голова) та ін.]. – Хмельницький, 2018. – С. 369–372.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27342
 
Language uk