Запис Детальніше

Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715015/
 
Title Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом
Concept of development, education and socialization of children with autism
 
Creator Тарасун, В.В.
Хворова, Г.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу.
Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічніпередумовивирішенняцієїпроблеми. Представлено комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом.
Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів і батьків.
The concept highlights contemporary views on the nature of autism; the content of his theoretical conceptual models is revealed, features of manifestation of clinical picture and psychological structure of asynchronous type of development delay are characterized; generalized the domestic and foreign experience of psychological and pedagogical correction of this type of dystonothenez.
The author's approach to the problem of teaching, development and socialization of children with autism is proposed. The theoretical and methodological principles (legal, philosophical, socio-cultural, neuropsychological) and socio-economic preconditions for solving this problem are substantiated.
The complex psychological and pedagogical model of the help to children with autism is presented.
For scientists, psychologists, teachers, parents, students of pedagogical educational institutions and parents.
 
Publisher Наук. світ
 
Date 2004
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715015/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%2C%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%20%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%B0%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%BE%D0%BC.pdf
Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513 <http://orcid.org/0000-0002-4193-6513>) and Хворова, Г.М. (2004) Concept of development, education and socialization of children with autism Наук. світ, м. Київ, Україна. ISBN 966-675-302-2