Запис Детальніше

Уміння діалогічного спілкування як чинник соціалізації старшокласників у контексті фундаменталізації змісту освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715051/
 
Title Уміння діалогічного спілкування як чинник соціалізації старшокласників у контексті фундаменталізації змісту освіти
Ability of dialogic communication as a factor of socialization of upper secondary school pupils in the context of fundamentalization of the content of education
 
Creator Васьківська, Олена Євгеніївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах автор розглядає уміння діалогічного спілкування як чинник розвитку різних видів знань, умінь і навичок, які є динамічною системою реалізації процесу фундаменталізації
змісту освіти у старшій школі.
In the theses, the author examines the skill of dialogical communication as a factor in the development of various types of knowledge, skills and abilities, which are a dynamic system of implementation of the process of fundamentalization the content of education in upper secondary school.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715051/1/VOE_2014_Anot.pdf
- Васьківська, Олена Євгеніївна (2014) Ability of dialogic communication as a factor of socialization of upper secondary school pupils in the context of fundamentalization of the content of education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2014 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 136-137. ISBN 978-966-644-398-5