Клієнтська база банку: фактори формування та оцінка ефективності
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Клієнтська база банку: фактори формування та оцінка ефективності
Сustomer base of the bank: factors of formation and evaluation of efficiency |
|
Creator |
Дмитрійчук, І.М.
|
|
Subject |
клієнт банку
клієнтська база банку банківський продукта послуга клієнтоорієнтованість сегментація клієнтів корпоративна клієнтська стратегія client bank client base of the bank banking product and service customer orientation client segmentation corporate client strategy |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні основи формування клієнтської бази банку; вивчаються фактори формування клієнтської бази, методи та способи формування бази клієнтів банку; досліджуються методи роботи з клієнтською базою на прикладі ПАТ «Альфа-Банк»; розглядається склад та динаміка клієнтських коштів банку за різними ознаками; пропонуються рекомендації щодо покращення системи управління клієнтською базою банку та вдосконалення механізмів залучення нових клієнтів.
The paper considers theoretical foundations of forming a customer base of a bank; the factors of formation of the client base, methods and methods of forming the bank's clients database are studied; methods of work with client-base on the example of PJSC "Alfa-Bank" are explored; the composition and dynamics of client's funds of the bank are considered on various grounds; Recommendations for improvement of the Bank's customer base management system and improvement of mechanisms for attracting new clients are offered. |
|
Date |
2019-02-27T11:14:45Z
2019-02-27T11:14:45Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8514
|
|
Language |
uk
|
|