Запис Детальніше

Клієнтська база банку: фактори формування та оцінка ефективності

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Клієнтська база банку: фактори формування та оцінка ефективності
Сustomer base of the bank: factors of formation and evaluation of efficiency
 
Creator Дмитрійчук, І.М.
 
Subject клієнт банку
клієнтська база банку
банківський продукта послуга
клієнтоорієнтованість
сегментація клієнтів
корпоративна клієнтська стратегія
client bank
client base of the bank
banking product and service
customer orientation
client segmentation
corporate client strategy
 
Description У роботі розглядаються теоретичні основи формування клієнтської бази банку; вивчаються фактори формування клієнтської бази, методи та способи формування бази клієнтів банку; досліджуються методи роботи з клієнтською базою на прикладі ПАТ «Альфа-Банк»; розглядається склад та динаміка клієнтських коштів банку за різними ознаками; пропонуються рекомендації щодо покращення системи управління клієнтською базою банку та вдосконалення механізмів залучення нових клієнтів.
The paper considers theoretical foundations of forming a customer base of a bank; the factors of formation of the client base, methods and methods of forming the bank's clients database are studied; methods of work with client-base on the example of PJSC "Alfa-Bank" are explored; the composition and dynamics of client's funds of the bank are considered on various grounds; Recommendations for improvement of the Bank's customer base management system and improvement of mechanisms for attracting new clients are offered.
 
Date 2019-02-27T11:14:45Z
2019-02-27T11:14:45Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8514
 
Language uk