Запис Детальніше

Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільства
Evolution examination “brand” in the context of the development of society
 
Creator Боєнко, О. Ю.
 
Contributor Донецький національний університет імені Василя Стуса
 
Subject бренд
брендинг
“вищі” потреби
лояльність споживача
цільова аудиторія
брендовий товар
brand
branding
“higher” needs
consumer loyalty
target audience
branded goods
338.658.502
 
Description Стаття присвячена визначенню етапів еволюції концепту “бренд”, виділенню його
сучасних рис, основних переваг, які бренд потенційно надає споживачам. Надано
авторське бачення еволюції поняття “бренд” через призму розвитку суспільства,
відповідно до якої побудовано піраміду ускладнення характеристик товарів від товарів з
яскраво вираженими матеріальними рисами до товарів з особливими рисами,
націленими на конкретного споживача. Проаналізовано рейтинг брендів Forbes 2018
року та визначено найуспішніші бренди за даний період. Проведено порівняння з
найуспішнішими галузями України відповідно до рейтингу Forbes. Структуровано
сучасні риси бренду як явища та брендингу як процесу, а також виділено основні
переваги, які отримують споживачі, купуючи брендові товари.
The article is devoted to the definition of the stages of evolution of the concept of
“brand”, the allocation of its modern features, the main advantages that the brand potentially
provides to consumers. The author's vision of the evolution of the concept of "brand" is
provided through the prism of the development of society, according to which the pyramid of
complexity of the characteristics of goods from goods with pronounced material traits to
products with special features aimed at a particular consumer is constructed. he rating of
Forbes 2018 brands is analyzed and the most successful brands for this period are determined.
The comparison with the most successful branches of Ukraine according to Forbes rating has
been conducted. The modern features of the brand are structured as phenomena and branding
as a process, as well as highlights the main advantages that consumers get when they buy
branded goods.
 
Date 2019-02-28T13:57:53Z
2019-02-28T13:57:53Z
2018-02-26
2018-02-26
 
Type Article
 
Identifier Боєнко О. Ю. Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільства / О. Ю. Боєнко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 892. — С. 19–24.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44584
Boienko O. Yu. Evolution examination “brand” in the context of the development of society / O. Yu. Boienko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 892. — P. 19–24.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика, 892, 2018
https://www.forbes.com/pictures/5afed3f531358e612fb95f5a/most-valuable-brands/#4dbb86eabee9
https://agromage.com/stat_id.php?id=308https://agromage.com/stat_id.php?id=308
http://forbes.net.ua/ratings/2
1. Boenko O. Defining the important branding rules: neuroscience approach. “Економіко-правова парадигма розвитку сучасного суспільства”, зб. наук. пр. за підсумками ІV Міжнародної науково-практичної конференції викладачів, аспірантів і студентів (м. Вінниця – Лондон, 14 травня 2015 року). Вінниця – Лондон, 2015. С. 46-48.
2. Боєнко О. Ю. Формування бачення сучасного глобального брендингу: концептуальний аспект. Економіка і організація управління: збірник наукових праць. Вінниця: ДонНУ. 2016, Вип. 3 (23). С.125-133.
3. Боєнко О.Ю. Створення позитивного іміджу бренда: психологічний аспект. Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр. (15–18 травня 2017 р.): у 2-х томах. Том.1. Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2017. С.163-165.
4. The World’s most valuable brands 2018. URL: https://www.forbes.com/pictures/5afed3f531358e612fb95f5a/most-valuable-brands/#4dbb86eabee9 (дата звернення: 28.07.2018).
5. Бернет Дж., Уэллс У., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. М.: Маркетинг для профессионалов, 2009. 800 с.
6. Чеботарева В. Значимость рекламы, брендинга и торговой марки в продвижении продукции и завоевании новых каналов сбыта. URL: https://agromage.com/stat_id.php?id=308https://agromage.com/stat_id.php?id=308 (дата звернення: 29.07.2018).
7. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации. Интегрированный подход. СПб: Питер, 2011. 864 с.
8. Рейтинги 200 крупнейших компаний. URL: http://forbes.net.ua/ratings/2 (дата звернення: 31.07.2018).
9. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. М.: Финансы и статистика, 2007. 345с.
1. Boienko O. Defining the important branding rules: neuroscience approach. “Ekonomiko-pravova paradygma rozvytku suchasnogo suspilstva”, zb. nauk. pr. za pidsumkamy IV Mizhnarodnoi naukovopraktychnoi konferentsii vykladachiv, aspirantiv i studentiv (Vinnytsia – London, 14 travnia 2015 roku). Vinnytsia – London, 2015. C. 46-48.
2. Boienko O. Yu. Formuvannia bachennia suchasnogo globalnogo brendyngu: kontseptualnyi aspect [Formation of vision of modern global branding: conceptual aspect]. Ekonomika i organizatsia upravlinnia: zbirnyk naukovyh prats. Vinnytsia: DonNU. 2016, Vyp. 3 (23). C. 125-133.
3. Boienko O. Yu. Stvorennia pozytyvnogo imidzhu brenda: psyhologichnyi aspect [Creation of positive image of a brand: psychological aspect]. Materialy naukovoi konferentsii profesorsko-vykladatskogo skladu, naukovyh pratsivnykiv I zdobuvachiv naukovogo stupenia za pidsumkamy naukovo-doslidnoi roboty za period 2015-2016 rr. (15-18 travnia 2017): u 2-h tomah. Tom 1. Vinnytsia: Vasyl’ Stus Donetsk National University, 2017. C. 163-165.
4. The World’s most valuable brands 2018. URL: https://www.forbes.com/pictures/5afed3f531358e612fb95f5a/most-valuable-brands/#4dbb86eabee9 (dated from: 28.07.2018).
5. Bernet J., Wells U,. Moriarti S. Reklama: printsypy i praktika [Advertisement: principles and rules]. M.: Marketing dlia professionalov, 2009. 800 c.
6. Chebotareva V. Znachimost reklamy, brendinga i torgovoi marki v prodvizhenii produktsii i zavoevanii novyh kanalov sbyta [Advertisement, branding and brand importance in product promotion and conquest of new sales channels. URL: https://agromage.com/stat_id.php?id=308https://agromage.com/stat_id.php?id=308 (dated from: 29.07.2018).
7. Bernet J., Moriarti S. Marketingovyei kommunikatsii. Integrirovannyi podhod [Marketing communications. Integrated approach]. Spb: Piter, 2011. 864 s.
8. Reiting 200 krupneishyh kompanii [Rating of the 200 biggest companies] URL: http://forbes.net.ua/ratings/2 (dated from: 31.07.2018).
9. Nozdriova R.B., Tsygychko L.I. Marketing: kak pobezhdat nf rynke [Marketing: how to win on the market]. M.: Finansy i statistika, 2007. 345 s.
 
Rights © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
Ó Боєнко О. Ю., 2018
 
Format 19-24
6
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки