Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. результати дослідження
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. результати дослідження
Assessment of the co-ordination of marketing tools. results of research |
|
Creator |
Хадріан, П.
|
|
Contributor |
Краківський економічний університет
|
|
Subject |
маркетинговий менеджмент
маркетинг-мікc координаціїа елементів комплексу маркетингу marketing management marketing-mix co-ordination marketing mix 339 9 |
|
Description |
Стаття присвячена одному з ключових аспектів маркетингу, який полягає у впливі на цільовий ринок інтегрованого складу елементів комплексу маркетингу. Мета статті – представити результати дослідження рівня цієї особливості маркетингової діяльності на основі опитування 840 польських підприємств, проведеного відділом маркетингу економічного університету у Кракові. Результати свідчать про середню та добру оцінку координації інструментів комплексу маркетингу (де оцінка в групах великих підприємств є більш високою) та появі статистично значущих зв’язків між оцінкою ступеня координації „маркетинг-мікc” та, зокрема, оцінюючи значення окремих елементів у цьому складі, стратегію виграшу клієнтів або оцінку ступеня адаптації підприємств до сучасної ринкової економіки. The paper is devoted to one of the key aspects of marketing, namely the impact of integrated marketing mix activities on the target market. The results of the research on the level of this feature of marketing activities is presented in the paper. The survey was conducted in year 2013-2014 on a sample of 840 Polish enterprises by the team of Marketing Department of the University of Economics in Cracow. The results of the survey indicate an average and good evaluation of marketing mix tools coordination (the evaluation marks are bigger in groups of larger companies). They also demonstrate statistically significant relationships between the assessment of the degree of co-ordination of marketing mix and the scores attributed to the significance of particular tools applied for that purpose, the strategy of winning customers used by the companies or the assessment of how much companies are adapted to the contemporary market policy. |
|
Date |
2019-02-28T13:57:45Z
2019-02-28T13:57:45Z 2018-02-26 2018-02-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хадріан П. Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. результати дослідження / П. Хадріан // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 892. — С. 196–202.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44571 Khadrian P. Assessment of the co-ordination of marketing tools. results of research / P. Khadrian // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 892. — P. 196–202. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика, 892, 2018
1. Berndt R. Marketing 2. Berlin – Heidelberg: Springer-Verlag, 1990. C. 461. 2. Borden N. The concept of the marketing mix. Journal of Advertising Research. 1964. Vol. 4 (June), C. 2-7. 3. Borden N.H., Marshall M.V. Advertising management. Homewood: Irwin, 1959. 4. Buell V.P. Marketing management: a strategic planning approach. New York: McGraw-Hill Book Company, 1984. 5. Czarnecki A. Kształtowanie struktury marketingu-mix. Marketing. Koncepcja skutecznych działań / за ред. L. Garbarski. Warszawa: PWE, 2011. C. 287-295. 6. Garbarski L. Istota marketingu. Marketing. Koncepcja skutecznych działań / за ред. L. Garbarski. Warszawa: PWE, 2011. C. 21-36. 7. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Warszawa: PWE, 1996. C. 612. 8. Głowacki R. Przedsiębiorstwo na rynku. Warszawa: PWE, 1987. C. 384. 9. Kapera K., Kuziak M., Niestrój R. Założenia, przebieg badań i ocena zebranego materiału. Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej / за ред. P. Hadrian, R. Niestrój. Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2014. C. 21-28. 10. McCarthy, E.J. Basic marketing: a managerial approach. Homewood: R.D. Irwin, 1960. 11. Meffert H. Marketing: Grundlagen marktorientierter Unternehmensführung. Konzepte – Instrumente – Praxisbeispiele. Wiesbaden: Gabler Verlag/ Springer Fachmedien, 2000. C. 1476. 12. Niestrój R. Pojęcie i znaczenie marketingu. Podstawy marketingu / за ред. J. Altkorn. Kraków: Instytut Marketingu, 1992. C. 15-39. 13. Niestrój R. Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne . Warszawa: Wyd. Naukowe PWN, 1996. C. 224. 14. Niestrój R. Istota i znaczenie marketingu. Podstawy marketingu / за ред. A. Czubała. Warszawa: PWE, 2012. C. 13-36. 15. Niestrój R. Kluczowe czynniki sukcesu a orientacja przedsiębiorstw. Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej / за ред. P. Hadrian, R. Niestrój. Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2014. C. 29-34. 16. Niestrój R. Orientacja rynkowa małych przedsiębiorstw. Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej / за ред. K. Kapera, M. Kuziak, R. Niestrój. Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2015. C. 23-31. 17. Nowacki W. Formułowanie, wybór i zmiany strategii marketingowych. Strategie marketingowe / за ред. W. Wrzosek. Warszawa: PWE, 2012. C. 34-51. 18. Prymon M. Marketing w kierowaniu firmą. Wrocław: AG Master, 1991. C. 184. 19. Schneider W. Marketing. Heidelberg: Physica-Verlag HD, 2007. C. 211. 20. Sommers M.S., Barnes J.G., Stanton W.J., Futrell Ch. Fundamental of marketing. Toronto – Montreal: McGraw-Hill Ryerson Ltd., 1991. C. 798. 21. Sztucki T. Marketing w pytaniach i odpowiedziach. Warszawa: Agencja Wydawnicza „Placet”, 2001. C. 272. 1. Berndt R. (2000) Marketing 2. Berlin – Heidelberg: Springer-Verlag. 2. Borden N. (1964) The concept of the marketing mix. Journal of Advertising Research, vol. 4 (June), 2-7. 3. Borden N.H., Marshall M.V. (1959) Advertising management. Homewood: Irwin. 4. Buell V.P. (1984) Marketing management: a strategic planning approach. New York: McGraw-Hill. 5. Czarnecki A. (2011) Kształtowanie struktury marketingu-mix [Shape the structure of the marketing mix]. Marketing. Koncepcja skutecznych działań [Marketing. The concept of effective actions]. Warsaw: PWE, 287-295. 6. Garbarski L. (2011), Istota marketingu [The essence of marketing]. Marketing. Koncepcja skutecznych działań [Marketing. The concept of effective actions]. Warsaw: PWE, 21-36. 7. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. (1996) Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy [Marketing. A turning point of a modern company]. Warsaw: PWE. 8. Głowacki R. (1977) Przedsiębiorstwo na rynku [A company on the market]. Warsaw: PWE. 9. Kapera K., Kuziak M., Niestrój R. (2014) Założenia, przebieg badań i ocena zebranego materiału [Assumptions course of research and evaluation of the collected material]. Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej [Marketing of Polish enterprises in the 25th anniversary of the market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 21-28. 10. McCarthy, E.J. (1960) Basic marketing: a managerial approach. Homewood: R.D. Irwin. 11. Meffert H. (2000) Marketing: Grundlagen marktorientierter Unternehmensführung. Konzepte – Instrumente – Praxisbeispiele [Marketing: Fundamentals of market-oriented corporate governance. Concepts – Instruments – Practical examples]. Wiesbaden: Gabler / Springer Fachmedien. 12. Niestrój R. (1992) Pojęcie i znaczenie marketingu [The concept and importance of marketing]. Podstawy marketingu [Fundamental of marketing]. Cracow: Instytut Marketingu, 15-39. 13. Niestrój R. (1996) Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne [Marketing management. Strategic aspects]. Warsaw: Wyd. Naukowe PWN. 14. Niestrój R. (2012) Istota i znaczenie marketingu [The essence and importance of marketing]. Podstawy marketingu [Fundamental of marketing]. Warsaw: PWE, 13-36. 15. Niestrój R. (2014) Kluczowe czynniki sukcesu a orientacja przedsiębiorstw [Key success factors and business orientation]. Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej, [Marketing of Polish enterprises in the 25th anniversary of the market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 29-34. 16. Niestrój R. (2015) Orientacja rynkowa małych przedsiębiorstw [Market orientation of small enterprises]. Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej [Marketing of small Polish enterprises after 25 years of market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 23-31. 17. Nowacki W. (2012) Formułowanie, wybór i zmiany strategii marketingowych [Formulating, selecting and changing marketing strategies]. Strategie marketingowe [Marketing strategies], Warsaw: PWE, 34-51. 18. Prymon M. (1991) Marketing w kierowaniu firmą [Marketing in company management]. Wroclaw: AG Master. 19. Schneider W. (2007) Marketing. Heidelberg: Physica-Verlag. 20. Sommers M.S., Barnes J.G., Stanton W.J., Futrell Ch. (1989) Fundamental of marketing. Toronto – Montreal: McGraw-Hill Ryerson Ltd. 21. Sztucki T. (2001) Marketing w pytaniach i odpowiedziach [Marketing in questions and answers]. Warsaw: Agencja Wydawnicza “Placet”. |
|
Rights |
© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Хадріан П., 2018 |
|
Format |
196-202
7 application/pdf image/png |
|
Coverage |
Львів
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|