Запис Детальніше

Соціально-комунікаційні технології паблік рилейшнз як «пропоновані обставини»

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-комунікаційні технології паблік рилейшнз як «пропоновані обставини»
Social and communication technologies public rileyshnz as «proposed circumstances»
 
Creator Холод, Олександр
Kholod, Oleksandr
 
Contributor Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
 
Subject зв’язки з громадськістю
теорія паблік рилейшнз
концепція «пропоновані обставини»
public relations
public relations theory
the concept of «proposed circumstances»
007
304
004.9
 
Description Спираючись на порівняльний аналіз положень концепції «пропоновані обставини»
К. С. Станіславського і теорії паблік рилейшнз, автор доводить їхню спільність.
Метою нашого дослідження було визначення ступеня збігу складових концепції,
«пропонованих обставин» К. Станіславського і теорії паблік рилейшнз.
Методами дослідження стали такі загальнонаукові методи: метод аналізу й
синтезу, абстрагування й узагальнення; метод теоретичного пізнання: методом
сходження від абстрактності до конкретного; методи емпіричного пізнання:
спостереження й опис.
Методика дослідження полягала у виконанні таких процедур: виклад завдяки
аналізу й синтезу проблеми відсутності знань у фахівців налагодження зв’язків із
громадськістю щодо концептуальної орієнтації на положення «пропонованих обставин»,
уведених у науковий обіг К. Станіславським. Завдяки методу абстрагування
виокремлення в наявній проблемі аналогій між працею актора (описаною
К. Станіславським) над собою під час підготовки до вистави і здійсненням фахівцями
паблік рилейшнз дій-комплексів (технологій), що дають змогу ефективно
налагоджувати зв’язки з громадськістю. За допомогою методів спостереження й опису
ілюстрування теоретичних аналітико-синтезованих положень.
У висновках автор констатує, що мету дослідження було повністю досягнуто.
Справді, ступінь збігу складових концепції і теорії, зазначених у п. 1, виявилася високою
(90,9 %). Високий ступінь згаданого збігу уможливлює ефективне використання
положень концепції «пропонованих обставин» К. Станіславського в методології паблік
рилейшнз.
Relying on a comparative analysis of the provisions of the concept of «proposed
circumstances» of Stanislavsky and the theory of public relations, the author proves their
commonality.
The purpose of our study was to determine the degree of coincidence of the components
of the concept of «proposed circumstances» of Stanislavsky and the theory of public relations.
Methods of research have become such general scientific methods: the method of analysis
and synthesis, abstraction and generalization; The method of theoretical cognition: the method
of ascent from the abstract to the concrete; methods of empirical cognition: observation and
description.
The research methodology consisted in the following procedures: presentation due to the
analysis and synthesis of the problem of lack of knowledge among public relations specialists
about the conceptual orientation to the provisions of the «proposed circumstances» introduced
into scientific circulation by Stanislavsky. Thanks to the method of abstraction, the
identification in the existing problem of the analogies between the work of the actor (described
by Stanislavsky) on himself during the preparation for the play and the implementation by
public relations specialists of action-complexes (technologies) that allow effective
communication with the public. Using the methods of observation and description, an
illustration of theoretical analytic-synthesized positions.
In the conclusions, the author states that the aim of the research was fully achieved.
Indeed, the degree of coincidence of the components of the analyzed concept and theory was
high (90.9 %). The high degree of this coincidence makes it efficient to use the provisions of the
concept of «proposed circumstances» of Stanislavsky in the methodology of public relations.
 
Date 2019-02-27T09:31:07Z
2019-02-27T09:31:07Z
2018-02 26
2018-02 26
 
Type Article
 
Identifier Холод О. Соціально-комунікаційні технології паблік рилейшнз як «пропоновані обставини» / Олександр Холод // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 896. — С. 132–144. — (Соціальні комунікації та журналістика).
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44518
Kholod O. Social and communication technologies public rileyshnz as «proposed circumstances» / Oleksandr Kholod // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Zhurnalistski nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 896. — P. 132–144. — (Sotsialni komunikatsii ta zhurnalistyka).
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки, 896, 2018
http://ru.wikipedia.org/wiki/Бутафория
http://uk.wikipedia.org/wiki/Дія
http://pmatsuk/narod.ru/epistema.html
http://uk.wikipedia.org/wiki/Мізансцена
http://uk.wikipedia.org/wiki/Подія
http://uk.wikipedia.org/wiki/Фабула
http://ru.wikipedia.org/wiki/Butaforyya
http://uk.wikipedia.org/wiki/Diya
http://uk.wikipedia.org/wiki/Mizanstsena
http://uk.wikipedia.org/wiki/Podiya
http://uk.wikipedia.org/wiki/Fabula
1. Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : навч. посіб. / В. М. Бебик. – К. : МАУП, 2001. – 216 с.
2. Бутафория [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/Бутафория (дата звернення – 02.05.18). – Назва з екрана.
3. Гетьманець М. Ф., Михайлин І. Л. Сучасний словник літератури і журналістики / М. Ф. Гетьманець, І. Л. Михайлин. – Х. : Прапор, 2009. – С. 48, 54, 89, 139.
4. Дія [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/Дія (дата звернення – 08.05.18). – Назва з екрана.
5. Эпистема[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://pmatsuk/narod.ru/epistema.html (дата звернення – 06.05.18). – Назва з екрана.
6. Журналістика в піарі та піар в журналістиці / [упоряд. В. Ф. Іванов, О. С. Дудко]. – К. : Грамота, 2010. – 288 с.
7. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз : учебник / В. Г. Королько. – М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 2003. – 528 с.
8. Мізансцена [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Мізансцена (дата звернення – 06.05.18). – Назва з екрана.
9. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз. Теория и практика / В. А. Моисеев. – К. ВИРА–Р, 1999. – С. 285.
10. Подія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Подія (дата звернення – 03.05.18). – Назва з екрана.
11. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением / Г. Г. Почепцов. – М. : Центр, 1998.
12. Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : монографія / [Т. Ю. Ковалевська, Н. В. Кандратенко, Н. В. Кутуза та ін.] ; за заг. ред. О. В. Александрова ; відп. ред. Т. Ю. Ковалевська, Н. В. Кутуза. – Одеса : Астропринт, 2009. – 400 с.
13. Романов А. А. Языковая суггестия в предвыборной коммуникации / А. А. Романов, И. Ю. Черепанова. – Тверь: ТвГУ, ТГСХА, 1998. – 205 с.
14. Станиславский К. С. Собр. соч. в 9-ти т. – Т. 2 : Работа актёра над собой: в 2-х ч. – Ч. 1 : Работа над собой в творческом процессе переживания. Дневник ученика. – М. : Искусство, 1989. – 511 с.
15. Сучасний виборчий PR : навч. посіб. / [В. В. Лісничий, В. О. Грищенко, В. М. Іванов та ін.]. – 2-е вид., перероб. та доп. – К. : ВД «Професіонал», 2004. – 384 с.
16. Холод О.М. Основи паблік рилейшнз : курс лекцій / Холод О. М.; Примак Т.О. Паблік рилейшнз у бізнесі : курс лекцій / Примак Т.О. – Кривий Ріг : Інститут ділового адміністрування, 2009. – С. 19.
17. Холод А.М. Основы имиджелогии : учеб. пособ. [перераб. и доп.] / А. М. Холод. – К. : КиМУ, 2011. – 182 с.
18. Холод О. М. Інмутація суспільства в гіпермаркеті свідомості : у 3-х т. – Т. 1 : Теорія інмутації суспільства : монографія. – К. : КиМУ, 2010. – 213 с.
19. Холод О.М. Інмутація суспільства в гіпермаркеті свідомості : у 3-х т. – Т. 3 : Інмутація/мутація сучасного суспільства : монографія. – К. : КиМУ, 2012. – 232 с.
20. Холод О.М. Теорія інмутації суспільства : монографія / О. М. Холод. – К. : КиМУ, 2011. – 305 с.
21. Теорія інмутація суспільства : proetcontra : колективна монографія / [за ред. О. М. Холода; автори : Д. О. Борисенко, Р. Я. Василишин, С. В. Дзенник та ін.]. – К. : КиМУ, 2012. – 234 с.
22. Холод О.М. Комунікаційні технології : підручник / О. М. Холод. – К. : ЦУЛ, 2012. – 300 с.
23. Фабула [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Фабула (дата звернення – 05.05.18). – Назва з екрана.
1. Bebyk V. M. Menedzhment vyborchoyi kampaniyi: resursy, tekhnolohiyi, marketynh : navch. posib. / V. M. Bebyk. – K. : MAUP, 2001. – 216 s.
2. Butaforyya [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://ru.wikipedia.org/wiki/Butaforyya (data zvernennya – 02.05.18). – Nazva z ekrana.
3. Hetmanets M. F. Suchasnyy slovnyk literatury i zhurnalistyky / M. F. Hetmanets, I. L. Mykhaylyn. – KH. : Prapor, 2009. – S. 48, 54, 89, 139.
4. Diya [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://uk.wikipedia.org/wiki/Diya (data zvernennya – 08.05.18). – Nazva z ekrana.
5. Épystema[Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://pmatsuk/narod.ru/epistema.html (data zvernennya – 06.05.18). – Nazva z ekrana.
6. Zhurnalistyka v piari ta piar v zhurnalistytsi / [upor. V. F. Ivanov, O. S. Dudko]. – K. : Hramota, 2010. – 288 s.
7. Korolko V. H. Osnovy pablyk ryleyshnz : uchebnyk / V. H. Korolko. – M. : Refl-buk; K. : Vakler, 2003. – 528 s.
8. Mizanstsena [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu : http://uk.wikipedia.org/wiki/Mizanstsena (data zvernennya – 06.05.18). – Nazva z ekrana.
9. Moyseev V. A. Pablyk ryleyshnz. Teoryya y praktyka / V. A. Moyseev. – K.: VYRA–R, 1999. – S. 285.
10. Podiya [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu : http://uk.wikipedia.org/wiki/Podiya (data zvernennya – 03.05.18). – Nazva z ekrana.
11. Pocheptsov H. H. Pablyk ryleyshnz, yly kak uspeshno upravlyat obshchestvennym mnenyem / Pocheptsov H. H. – M. : Tsentr, 1998.
12. Reklama ta PR u masovoinformatsiynomu prostori : monohrafiya [T. Yu. Kovalevska, N. V. Kandratenko, N. V. Kutuza ta in.] ; za zah. red. O. V. Aleksandrova ; vidp. red. T. Yu. Kovalevska, N. V. Kutuza. – Odesa : Astroprynt, 2009. – 400 s.
13. Romanov A. A. Yazykovaya suhhestyya v predvybornoy kommunykatsyy / A. A. Romanov, Y. Yu. Cherepanova. – Tver : TvHU, THSKHA, 1998. – 205 s.
14. Stanyslavskyy K. S. Sobr. soch. v 9-ty t. – Tom 2 : Rabota aktëra nad soboy. V 2-kh ch. – CH. 1 : Rabota nad soboy v tvorcheskom protsesse perezhyvanyya. Dnevnyk uchenyka. – M. : Yskusstvo, 1989. – 511 s.
15. Suchasnyy vyborchyy PR : navch. posib. / [V. V. Lisnychyy, V. O. Hryshchenko, V. M. Ivanov ta in.]. – 2-e vyd., pererob. ta dop. – K. : VD «Profesional», 2004. – 384 s.
16. Kholod O. M. Osnovy pablik ryleyshnz : kurs lektsiy / O. M. Kholod; T. O. Prymak. Pablik ryleyshnz u biznesi : kurs lektsiy. – Kryvyy Rih : Instytut dilovoho administruvannya, 2009. – S. 19.
17. Kholod A. M. Osnovy ymydzhelohyy : ucheb. posob. [pererab. y dop.] / A. M. Kholod. – K. : KyMU, 2011. – 182 s.
18. Kholod O. M. Inmutatsiya suspilstva v hipermarketi svidomosti : u 3-kh t. – T. 1 : Teoriya inmutatsiyi suspilstva : monohrafiya. – K. : KyMU, 2010. – 213 s.
19. Kholod O. M. Inmutatsiya suspilstva v hipermarketi svidomosti : u 3-kh t. – T. 3 : Inmutatsiya/mutatsiya suchasnoho suspilstva : monohrafiya. – K. : KyMU, 2012. – 232 s.
20. Kholod O. M. Teoriya inmutatsiyi suspilstva : monohrafiya / O. M. Kholod. – K. : KyMU, 2011. – 305 s.
21. Teoriya inmutatsiya suspilstva : pro et contra : kolektyvna monohrafiya [za red. O. M. Kholoda ; avtory: Borysenko D. O., Vasylyshyn R. Ya., Dzennyk S. V. ta in.]. – K. : KyMU, 2012. – 234 s.
22. Kholod O. M. Komunikatsiyni tekhnolohiyi : pidruchnyk / O. M. Kholod. – K. : TSUL, 2012. – 300 s.
23. Fabula[Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://uk.wikipedia.org/wiki/Fabula (data zvernennya – 05.05.18). – Nazva z ekrana.
 
Rights © Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
© Холод Олександр, 2018
 
Format 132-144
13
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки