Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда
|
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Шальопа, А. С. |
|
Subject |
бренд
характеристика конкурентоспособность бренда модель схема алгоритма циклограмма шкала оценки brand characteristics the competitiveness of the brand model flow chart cyclogram the scale of assessment |
|
Description |
Рассмотрены актуальные вопросы моделирования, оценивания, конкурентоспособности бренда промышленного предприятия и методики оценки его конкурентоспособности. Постановка задачи приведена до уровня алгоритмизации и практической апробации. Розглянуто актуальні питання щодо моделювання, оцінювання, конкурентоспроможності бренду промислового підприємства та методики оцінки його конкурентоспроможності. Поста- новку задачі доведено до рівня алгоритмизації та практичної апробації. The article deals with current issues concerning the modeling and evaluation of industrial enter- prise’s brand competitiveness. Problem brought to the level of algorithm and practical testing.
|
|
Date |
2019-02-28T09:24:46Z
2019-02-28T09:24:46Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соколова Л. В. Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда / Соколова Л. В., Шалепа А.С. // Вісник Дніпропетровського університету − Вип. 5(4). − Том 19. − 2011. − C. 223−229.
9125 0912 http://www.dnu.dp.ua/docs/visnik/fecon/program_56a3d9dbbc6d5.pdf http://openarchive.nure.ua/handle/document/7942 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Вісник Дніпропетровського університету
|
|