Запис Детальніше

Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда
 
Creator Соколова, Л. В.
Шальопа, А. С.
 
Subject бренд
характеристика
конкурентоспособность бренда
модель
схема алгоритма
циклограмма
шкала оценки
brand characteristics
the competitiveness of the brand
model
flow chart
cyclogram
the scale of assessment
 
Description Рассмотрены актуальные вопросы моделирования, оценивания, конкурентоспособности бренда промышленного предприятия и методики оценки его конкурентоспособности. Постановка задачи приведена до уровня алгоритмизации и практической апробации. Розглянуто актуальні питання щодо моделювання, оцінювання, конкурентоспроможності бренду промислового підприємства та методики оцінки його конкурентоспроможності. Поста- новку задачі доведено до рівня алгоритмизації та практичної апробації. The article deals with current issues concerning the modeling and evaluation of industrial enter- prise’s brand competitiveness. Problem brought to the level of algorithm and practical testing.
 
Date 2019-02-28T09:24:46Z
2019-02-28T09:24:46Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Соколова Л. В. Научно-практический подход к оценке конкурентоспособности бренда / Соколова Л. В., Шалепа А.С. // Вісник Дніпропетровського університету − Вип. 5(4). − Том 19. − 2011. − C. 223−229.
9125 0912
http://www.dnu.dp.ua/docs/visnik/fecon/program_56a3d9dbbc6d5.pdf
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7942
 
Language ru
 
Publisher Вісник Дніпропетровського університету