Запис Детальніше

Овладение иностранным языком и преподавание (Оволодіння іноземною мовою і викладання) (Second language acquisition and language teaching)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7585/
 
Title Овладение иностранным языком и преподавание
(Оволодіння іноземною мовою і викладання)
(Second language acquisition and language teaching)
 
Creator Лутай, Н. В. (Лутай Н. В) (N. Lutai)
Гулиева, Д. А. (Гулієва Д. O.) (D. Huliieva)
 
Subject Загальні питання лінгвістики та літератури
 
Description В настоящей работе рассматривается роль, которую сыграли исследования в области овладения вторым языком в двух последних педагогических концепциях: во-первых, это коммуникативное преподавание, пропагандируемое в начале девяностых годов, в котором основное внимание было уделено принципам; во-вторых, более поздние исследования о необходимости сосредоточить внимание на смысловой структуре учебных программах. В статье рассматриваются два смежных педагогических вопроса: выбор языковых форм в целенаправленном обучении и его преимуществах в зависимости от индивидуальных факторов и контекста обучения.
(У роботі розглядається роль, яку зіграли дослідження в області оволодіння другою мовою в двох останніх педагогічних концепціях: по-перше, це комунікативне викладання, що пропагується на початку дев’яностих років, в якому основна увага була приділена принципам; по-друге, більш пізні дослідження про необхідність зосередити увагу на смисловій структурі навчальних программах.В статті розглядаються два суміжних педагогічних питання: вибір мовних форм в цілеспрямованому навчанні і його переваги в залежності від індивідуальних чинників і контексту навчання.)
(The present paper reviews the role that second language acquisition research has played on two recent pedagogical proposals. First, communicative language teaching, advocated in the early nineties, in which focus on the code was excluded, and then the more recent research-based proposals of integrating some degree of focus on form in meaning-based curricula. The paper deals with two related pedagogical issues: the choice of linguistic forms in focused instruction and its benefits depending on individual factors and the learning context.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7585/1/59.pdf
Лутай, Н. В. (Лутай Н. В) (N. Lutai) та Гулиева, Д. А. (Гулієва Д. O.) (D. Huliieva) (2017) Овладение иностранным языком и преподавание (Оволодіння іноземною мовою і викладання) (Second language acquisition and language teaching). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.67). с. 187-189. ISSN 2519-2558