Запис Детальніше

Значення особистісно-орієнтованого підходу в процесі структурування підручника «Економіка» для ліцею

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715128/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Значення особистісно-орієнтованого підходу в процесі структурування підручника «Економіка» для ліцею
The value of a person-oriented approach in the process of structuring the textbook "Economics" for the lyceum
 
Creator Надтока, Віктор Олександрович
 
Subject 37.09 Organization of instruction
 
Description В публікації висвітлені та обгрунтовані ключові особливості структурування підручника із економіки для ліцею на основі компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів наоснові виявлення суспільного запиту.
The publication highlights and justifies the key features of structuring the textbook on economics for the lyceum on the basis of competence and personality-oriented approaches on the basis of the public inquiry.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715128/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202018-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD.pdf
- Надтока, Віктор Олександрович (2018) The value of a person-oriented approach in the process of structuring the textbook "Economics" for the lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 250-251. ISBN 978-966-644-464-9