Організація експериментального дослідження рівня мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26659/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/contacts/ 2304-5809 |
|
Title |
Організація експериментального дослідження рівня мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов Организация экспериментального исследования уровня речевой деятельности будущих учителей иностранных языков Organization of the experimental study on the level of linguistic competence for future teachers of foreign languages |
|
Creator |
Боса, Віта Петрівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування) |
|
Description |
У статті охарактеризовано сутність педагогічного експерименту як методу емпіричного пізнання; описано послідовність пізнавальних дій при організації та проведенні експериментальної роботи; представлено програму експериментальної роботи,що складається із таких структурних елементів: гіпотеза, мета, завдання і етапи; методичний інструментарій та експериментальна база дослідження; спроектовано шкалу розрахунку рівня мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов відповідно до обраного методичного інструментарію В статье охарактеризованы сутность педагогического эксперимента как метода эмпирического познания; описано последовательность познавательных действий при организации и проведении экспериментальной работы; представлена программа экспериментальной работы, состоит из таких структурных элементов: гипотеза, цель, задачи и этапы; методический инструментарий и экспериментальная база исследования; спроектировано шкалу расчета уровня речевой компетентности будущих учителей иностранных языков в соответствии с выбранным методического инструментария The article describes the essence of the pedagogical experiment as a method of empirical knowledge; the sequence of cognitive actions in the organization and carrying out of experimental work is described; a program of experimental work consisting of the following structural elements is presented: hypothesis, purpose, tasks and stages; methodical tools and experimental research base; the scale of calculation of the level of speech competence of future teachers of foreign languages is designed in accordance with the chosen methodological toolkit |
|
Publisher |
Редакція журналу «Молодий вчений»
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26659/2/V_Bosa__IITNZ_2_IS.pdf
Боса, Віта Петрівна (2017) Організація експериментального дослідження рівня мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов Young Scientist (9(49)). с. 307-310. ISSN 2313-2167 |
|