Запис Детальніше

Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26661/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/contacts/
2304-5809
 
Title Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження
мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов
у процесі вивчення фахових дисциплін
Категориально-понятийный анализ проблемы исследования
речевой компетентности будущих учителей
иностранных языков в процессе изучения
специальных дисциплин
Categorical-conceptual analysis of the problem of the study
of speech competence of future foreign languages teachers
in the process of studying special disciplines
 
Creator Боса, Віта Петрівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті охарактеризовано категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін; перелік основних
понять проблеми формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі
вивчення фахових дисциплін «компетентність», «мовлення», «мовленнєву компетентність», «фахові дисципліни» та деякі суміжні з ними поняття; понятійний аналіз проблеми дослідження уможливлює також
формулювання визначення поняття «формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов» як розвитку сукупності мовленнєвих знань, умінь і навичок іншомовного спілкування майбутніх
учителів іноземних мов, з одночасним формуванням у них позитивної мотивації та самооцінки розвиненості означеної компетентності на засадах компетентнісного, діяльнісного та соціолінгвістичного підходів
В статье охарактеризовано категориально-понятийный анализ проблемы исследования речевой компетентности будущих учителей иностранных языков в процессе изучения профессиональных дисциплин; перечень основных понятий проблемы формирования речевой компетентности будущих учителей иностранных языков в процессе изучения специальных дисциплин «компетентность», «речь»,
«речевая компетентность», «профессиональные дисциплины» и некоторые смежные с ними понятия; понятийный анализ проблемы исследования позволяет также формулировка определения понятия «формирование речевой компетентности будущих учителей иностранных языков» развития
как совокупности речевых знаний, умений и навыков иноязычного общения будущих учителей иностранных языков, с одновременным формированием у них положительной мотивации и самооценки
развитости обозначенной компетентности на основе компетентностного, деятельностного и социолингвистического подходов
The article described the categorical-conceptual analysis of the problem of the study of speech competence
of future foreign languages teachers in the process of studying professional disciplines; a list of the main
concepts of the problem of formation of speech competence of future foreign language teachers in the
process of studying of special disciplines «competency», «speech», «speech competence», «professional
discipline» and some related concepts; conceptual analysis of the problem of the study allows also the
definition of «the formation of speech competence of future foreign language teachers» development as
a combination of verbal knowledge and skills of foreign language communication of the future teachers of
foreign languages, with concurrent formation of their positive motivation and self-development marked
competence on the basis of competence, activity and socolinicova approaches
 
Publisher Редакція журналу «Молодий вчений»
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26661/1/V._Bosa__IITNZ_2_IS.pdf
Боса, Віта Петрівна (2017) Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін Молодий вчений, 12 (52). с. 352-358. ISSN 2304-5809