Запис Детальніше

Обґрунтування педагогічних умов формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26664/
http://www.kspu.edu/About/GeneralChair/ChairPedagPsychology/znp_pedagogichni_nauky.aspx?lang=uk
http://www.kspu.edu/About/GeneralChair/ChairPedagPsychology/znp_pedagogichni_nauky.aspx?lang=uk
 
Title Обґрунтування педагогічних умов формування
мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних
мов у процесі вивчення фахових дисциплін
Обоснование педагогических условия формирования
речевой деятельности будущих учителей иностранных
языков в процессе изучения специальных дисциплин
Submission of pedagogical conditions of formation of linguistic competence of future teachers of foreign languages in the process in the study of proffetional disciplines
 
Creator Боса, Віта Петрівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті представлено результати проектування та експертного оцінювання системи педагогічних
умов формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення
фахових дисциплін. Встановлено зміст понять «умова», «педагогічна умова» та «педагогічні умови
формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових
дисциплін». Означено методи проектування педагогічних умов та представлено результати такого
проектування методом експертного оцінювання.
В статье представлены результаты проектирования и экспертной оценки системы педагогических
условий формирования речевой компетентности будущих учителей иностранных языков в процессе
изучения специальных дисциплин. Установлено содержание понятий «условие», «педагогическое
условие» и «педагогические условия формирования речевой компетентности будущих учителей
иностранных языков в процессе изучения специальных дисциплин». Отмечены методы проектирования
педагогических русловий, и представлены результаты такого проектирования методом экспертной
оценки.
The article presents the results of designing and expert assessment of the system of pedagogical conditions
for the formation of the language competence of future teachers of foreign languages in the process of studying professional disciplines. The content of the concepts “condition”, “pedagogical conditions” and “pedagogical
conditions of formation of speech competence of future teachers of foreign languages in the process of studying
professional disciplines” is established. The methods of designing pedagogical conditions are described
and the results of such designing are presented by expert estimation method.
 
Publisher Херсонський державний університет
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26664/1/V_P._Bosa__IITNZ_2_IS.pdf
Боса, Віта Петрівна (2017) Обґрунтування педагогічних умов формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (LXXIX). с. 117-120. ISSN 2413-1865