Управління розвитком маркенгового потенціалу підприємствхарчової промисловості (на прикладі ПАТ «ОКЗДХ»)
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління розвитком маркенгового потенціалу підприємствхарчової промисловості (на прикладі ПАТ «ОКЗДХ»)
|
|
Creator |
Франчук, К. В.
|
|
Contributor |
Штовба, О. В.
|
|
Subject |
маркетинговий потенціал
економічний потенціал управління розвиток факторний аналіз SWOT-аналіз 8.03060101 |
|
Description |
Керівник: канд. екон. наук, доц. Штовба О. В.
Досліджено теоретико-методичні основи управління маркетинговим потенціалом підприємства. Проаналізовано ситуацію галузі харчової промисловості в Україні. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства ПАТ "ОКЗДХ". Оцінено ефективність управління маркетинговим потенціалом ПАТ "ОКЗДХ". Результати досдідження впроваджено на досліджуваному суб'єкті господарювання з метою модернізації системи управління маркетингом та організаціної структури. |
|
Date |
2019-02-28T10:35:38Z
2019-02-28T10:35:38Z 2017 |
|
Type |
Presentation
|
|
Identifier |
Управління розвитком маркенгового потенціалу підприємствхарчової промисловості (на прикладі ПАТ «ОКЗДХ») [Електронний ресурс] : [презентація] / К. В. Франчук ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту та інформаційної безпеки ; Кафедра менеджменту, маркетингу та економіки. - Електронні текстові дані (1 файл: 2,74 Мбайт). - Вінниця, 2017. - Назва з екрана.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23927 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|