Запис Детальніше

Управління розвитком маркенгового потенціалу підприємствхарчової промисловості (на прикладі ПАТ «ОКЗДХ»)

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління розвитком маркенгового потенціалу підприємствхарчової промисловості (на прикладі ПАТ «ОКЗДХ»)
 
Creator Франчук, К. В.
 
Contributor Штовба, О. В.
 
Subject маркетинговий потенціал
економічний потенціал
управління
розвиток
факторний аналіз
SWOT-аналіз
8.03060101
 
Description Керівник: канд. екон. наук, доц. Штовба О. В.
Досліджено теоретико-методичні основи управління маркетинговим потенціалом підприємства. Проаналізовано ситуацію галузі харчової промисловості в Україні. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства ПАТ "ОКЗДХ". Оцінено ефективність управління маркетинговим потенціалом ПАТ "ОКЗДХ". Результати досдідження впроваджено на досліджуваному суб'єкті господарювання з метою модернізації системи управління маркетингом та організаціної структури.
 
Date 2019-02-28T10:35:38Z
2019-02-28T10:35:38Z
2017
 
Type Presentation
 
Identifier Управління розвитком маркенгового потенціалу підприємствхарчової промисловості (на прикладі ПАТ «ОКЗДХ») [Електронний ресурс] : [презентація] / К. В. Франчук ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту та інформаційної безпеки ; Кафедра менеджменту, маркетингу та економіки. - Електронні текстові дані (1 файл: 2,74 Мбайт). - Вінниця, 2017. - Назва з екрана.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23927
 
Language uk_UA
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ