Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві
|
|
Creator |
Данько, Тарас Володимирович
|
|
Subject |
управління стратегічне
підприємство високотехнологічне управління підприємством |
|
Date |
2019-02-26T09:01:19Z
2019-02-26T09:01:19Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Данько Т. В. Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві / Т. В. Данько // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 258-259.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39899 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
|
|