Запис Детальніше

Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві
 
Creator Данько, Тарас Володимирович
 
Subject управління стратегічне
підприємство високотехнологічне
управління підприємством
 
Date 2019-02-26T09:01:19Z
2019-02-26T09:01:19Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Данько Т. В. Сутність та місце еджайл-маркетингу в системі управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві / Т. В. Данько // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 258-259.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39899
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"