Запис Детальніше

Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку
 
Creator Скуйбіда, К. Ю.
Василиненко, О. А.
Макаренко, Анастасія Борисівна
 
Subject інвестування
бренд-менеджмент
економіка ринкова
споживачі
 
Date 2019-02-26T10:50:34Z
2019-02-26T10:50:34Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Скуйбіда К. Ю. Умови формування ефективного бренду на вітчизняному ринку / К. Ю. Скуйбіда, О. А. Василиненко, А. Б. Макаренко // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2013) : зб. матеріалів 5-ї ювілейної Міжнар. міждисциплінарної наук.-практ. конф., 26-30 травня 2013 р., м. Алушта / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 170-172.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39919
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"