Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Виховання ціннісних орієнтацій сучасної молоді засобами масової інформації
 
Names Кривонос, Ольга Борисівна
Kryvonos, Olha Borysivna
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract Метою статті є аналіз наукових поглядів щодо впливу засобів масової інформації, зокрема, реклами на формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді, узагальнення критеріїв ефективної соціальної реклами, яка позитивно впливає на свідомість молодої людини. Зокрема, визначено такі критерії: формування уваги, інтересу, бажання та дії; здатність викликати довіру; урахування мотивів цільової аудиторії; можливість формування висновків; звернення написане зрозумілою мовою цільовій аудиторії; узгодженість всіх елементів соціальної реклами: оформлення (шрифт, рамки, колір, форма) тексту, графічного зображення; чесність та незалежність; конкретність; наявність практичних рекомендацій, адреси; використання фактів; використання думки, значимої для цільової аудиторії осіб; реалістичність; зрозумілість і послідовність; наявність динаміки змісту соціальної реклами.
Genre Article
Topic виховання
Identifier Кривонос, О. Виховання ціннісних орієнтацій сучасної молоді засобами масової інформації [Текст] / О. Кривонос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 8 (82). – С. 52–62.